BTC USD 42,037.4 Gold USD 1,816.64
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Alasan nak mintak clash! NEW UPDATE!!!

Ahwazi Mustafa

Legendary Member
gem
Messages
11,542
Paid Membership
Joined
Feb 18, 2008
Messages
11,542
Reaction score
17
Points
130
Kalau korang nak mintak clash, apa alasan yg korang berikan??

ni la cadangan aku..

kalau kita lelaki, ajak pergi kat tempat gelap pastu cakap..
"Abg sebenarnye... gila s.e.k.s...!"
confirm girlfriend lari terus.. :eek:

kalau kita perempuan, cakap..
"emm..abg..syg sebenarnya dah takde dara..kita clash nak??"
confirm dia lempang kita dulu sebelum clash.. :eek:

hahahaa.... :eek::eek::eek:

Update:

"mak bapak i tak suka i kawan dgn u sbb u bukan org berada.dah la mulut busuk!hari2 nak cium i.geli tau tak!!u ingat u hensem/cantik sgt ke??selama ni i just nak ambil hati u.nak jaga hati u.tak tau la pulak u ni cpt perasan.dari dulu sampai skrg,i tak anggap u sape2 pun!dah la kolot,jakun,tak sedar diri!nah cermin nih,suluh muka dan lubang hidung yg penuh t_ik hidung tuh."

ni mmg ayat pedas + hot & spicy!! konpem bunuh diri.. senang, pastu tak payah jumpa2 lagi.
:)) :)) :))
 
Last edited:
Sponsored Post

GT

CG Top Poster Club
gem
Messages
38,557
Paid Membership
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Ntah... pernah buat ker TT?
 

Ahwazi Mustafa

Legendary Member
gem
Messages
11,542
Paid Membership
Joined
Feb 18, 2008
Messages
11,542
Reaction score
17
Points
130
tak penah lagi..kalo korang nak cuba,korang cuba la..hahhaha..
 

okazaki

Fun Poster
Messages
648
Joined
Jan 28, 2008
Messages
648
Reaction score
1
Points
15
u're not my taste....jatuh stndard i. haha
 

GT

CG Top Poster Club
gem
Messages
38,557
Paid Membership
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Kalau aku mauk kena perhambat ngan penyapu nanti....
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register