BTC USD 64,948.7 Gold USD 1,783.68
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Alahai Utusan menipu tak beragak

glyceraldehyde

Active Member
Joined
Oct 19, 2008
Messages
1,597
Reaction score
113
Points
33
utusan+pembelit.jpg


Aduhai Utusan ni dah jadi akhbar lawak plak! Buat cerita terbalik!:eek::eek::eek:
Sumber: Utusan Malaysia Bohong​
 
Sponsored Post

zamreda

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Sep 1, 2008
Messages
31,388
Reaction score
51
Points
120
aku tak tgk lagi vid jadi tak berani komen...
 

poknik

Legendary Member
Joined
Dec 11, 2007
Messages
14,014
Reaction score
281
Points
131
ustaz mohd noh deris hanya bersabar dan berdiam diri melayan kerenah TGNA yang panas baran itu... hehehehehehe.....

sebab suratkhabar jahanam ni la ramai melayu non-muslim skrg berani nak menentang perjuangan islam...
 

Muhammad_27

Super Active Member
Joined
Nov 8, 2007
Messages
7,914
Reaction score
86
Points
70
Biorlar.. mungkin penulis ni nak tempah bilik kat NURAKA nanti...

so tak payah lar kaco...
 

kapak

Legendary Member
Joined
May 30, 2008
Messages
19,627
Reaction score
265
Points
131
masa pilihanraya kecil kuala berang tahun 2004 <-- masa ni la baru ku tau betapa pembohongnya utusan ni

dia buat fitnah bahawa pas buat ceramah haram kt kampung aku. pastu diorang dakwa ada di kalangan hadirin tu tunjuk parang kpd wartawan diorang..

padahal mana ada ceramah kt kampung aku masa tu~X(

semenjak tu la aku xpercaya dgn utusan :(scam ni
 

Faiz Shafie

Active Member
Joined
Dec 11, 2009
Messages
1,226
Reaction score
49
Points
30
sebar cerita salah..SCAM betul la..aku dah tgk vid tu..2 3 kali ulang..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register