akuarium ikan berbentuk kon terbesar di dunia!!

CG Sponsors




Sponsored Post

pegulza85

Banned
Joined
Mar 27, 2008
Messages
6,816
Reaction score
40
Points
75
kat malaysia bila nak buat cmni ek...best sikit lepak buley usya ikan...ni asek usya awek je..bosan gak sekali skala
Mungkin ko xtau dekat klcc ada aquaria dan dekat langkawi ada underwater world
 

perantauan

Super Active Member
Joined
Aug 31, 2010
Messages
8,386
Reaction score
253
Points
81
nak buat satu dalam umah aku besar ni
 

asdasdasd

Legendary Member
Joined
May 2, 2011
Messages
12,898
Reaction score
305
Points
136
kon macam ni ke?
kon alaf baru....hihi..aku pun baru tahu kon bentuk mcm nie. cikgu matematik aku salah ajar aku dulu atau aku yg main2 dalam kelas smpi tak faham apa cekgu matematik ajar..?? :-?:-?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register