Santai Aku tidak bersalah! Aku telah "menumbuk" seorang budak

CG Sponsors




GreenLive

Fun Poster
Joined
Oct 27, 2012
Messages
387
Reaction score
9
Points
25




Salam.
Aku telah Punch/tumbuk seorang budak dalam satu perbarisan contoh at gambar diatas.Cerita dia bermula dimana dalam perbarisan tu budak dibelakang aku tu dia sengaja meletakan kedua-dua tangan dia kat bahu akuz,walaupun dah berkali-kali aku bagi tahu tidak suka perbuatan tu dan apabila tiba waktu duduk bersila [macam perhimpunan kat sekolah boleh duduk bersila] tiba waktu bangun budak ni dia tekan bahu aku supaya tak bolh bangun,aku kemudian tumbuk/punch muka budak ni

sebab dan berkali-kali bagi nasihat jangan buat tapi buat jugak.Akhirnya aku tiada pilihan terpaksa menumbuk budak ni,dan cerita belum habis lagi selepas aku menumbuk ada seorang datang macam balas dendam diatas tindakan tersebut.habis disini saja.Walaupun ini sekadar mimpi :) tapi aku tertanya-tanya: Adakah tindakan tersebut betul dan ingin tanya apa yang korang semjua buat jika berlaku situasi yang sama!
 
Sponsored Post

selambeyaya

Super Active Member
Joined
Mar 29, 2008
Messages
5,101
Reaction score
13
Points
65
dah nasihat tapi x jalan tumbuk je la, yg lain dtg balas demdam kau tumbuk lagi :D:D:D
 

PokGuard

Active+ Member
Joined
Oct 31, 2011
Messages
3,864
Reaction score
55
Points
30
Hok aloh....mcm krgn budak kat skola jek...
 

lost_soul2878

Super Active Member
Joined
Jan 11, 2010
Messages
8,745
Reaction score
18
Points
65
Arghhhh.... Mimpi rupenyer ~X(

Lawan bro jgn tak lawan dlm mimpi je pun ape ade hal.... :eek:
 

nonoo1

Super Active Member
Joined
Oct 24, 2010
Messages
5,853
Reaction score
322
Points
91
kalo mimpi,bukan budak tu je, tapi sebaris aku tumbuk.. hahha
 

mr.dede

Legendary Member
Joined
Dec 1, 2010
Messages
11,393
Reaction score
204
Points
123
mimpi pon buat masuk msyuarat...
 

ramos

Super Active Member
Joined
Jul 9, 2009
Messages
7,038
Reaction score
231
Points
73
tt ni citer la mimpi yg best ckit hehe..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register