aku tak paham.(Azaan in church)

CG Sponsors




Sponsored Post

anuarinvestor

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Dec 13, 2007
Messages
10,529
Reaction score
143
Points
123
wa hebat dorang....atau satu penghinaan...kena cari cerita video ni...

pada Allah SWT tiada sedikit pun terjejas....
 

viper207

Banned
Joined
Nov 12, 2008
Messages
5,590
Reaction score
54
Points
70
laa korang nie..

ini mungkin dekat BaitulMaqdis..

separuh kawasan orang Islam, separuh lagi Yahudi punye

xpown mane2 masjid lama.. yang separuh jadi gereja.. separuh jadi masjid
 

alhakim

Fun Poster
Joined
Oct 14, 2008
Messages
474
Reaction score
98
Points
20
Ni aku rasa Gereja ni sebelah dengan Masjid... so diorang berhenti dulu bagi laluan pada azan...
ada hari tu aku tengok kat TV, di afrika, masjid dia betul2 sebelah gereja... banyak lagi kat tempat2 lain...
 
Last edited:

z3t_ex

Active+ Member
Joined
Feb 27, 2008
Messages
3,601
Reaction score
32
Points
30
laa korang nie..

ini mungkin dekat BaitulMaqdis..

separuh kawasan orang Islam, separuh lagi Yahudi punye

xpown mane2 masjid lama.. yang separuh jadi gereja.. separuh jadi masjid
kemungkinan besar btl ckp tuan viper tu,
kn byk masjid² sebelah timur tengah tu dulu sebuah gereja
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Memang sah ni Laungan Azan dari Masjid yang berdekatan.....
 

shane

Legendary Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
13,996
Reaction score
207
Points
133
Ni info sebelah video:-

First of all to all the Muslims getting offended by this Video. This video was recorded when i went to an orchestra which was based on "PEACE" so before the orchestra started they did Azaan and as you might know ISLAM itself means "PEACE" so it was the representation of the religion of peace in front of 99.9% (NON MUSLIMS) which is some thing you should be proud of... and that lead me towards other people who are non muslims writing against Islam. Just read the 99.9% point and think about it for an instance. Other then that no matter which religion you are from i believe every religion tells you to respect others.. If you even cant do that.. then just mind your own business and get a life !!

Take it positive. Kat England pun dah ada church yg dah convert jadi masjid.....
 

sconsult

CG Top Poster Club
Joined
Dec 10, 2007
Messages
22,646
Reaction score
655
Points
161
Kristian ni sebenarnya masih lagi teraba2 mencari kebenaran. Cuma mereka ni tak memperakui kebenaran Al-Quran yang secara langsung menafikan Injil.
 

AKIMARU

Fun Poster
Joined
Dec 2, 2007
Messages
941
Reaction score
7
Points
15
Kristian ni sebenarnya masih lagi teraba2 mencari kebenaran. Cuma mereka ni tak memperakui kebenaran Al-Quran yang secara langsung menafikan Injil.
aku mmg terima kata2 ni..

kalau korang dengar kuthbah jumaat aritu mesti korang tau apa dah belaku sekarang..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register