aku perlukan duit..sape boleh tlg pinjamkan..

CG Sponsors




ibnuqadir

Active+ Member
Joined
Dec 10, 2008
Messages
2,561
Reaction score
23
Points
30
korang kalau terdesak mane nak cari duit dalm seminggu dapat 2 ribu ke...yang halal la
 
Last edited:
Sponsored Post

fazarudin

Legendary Member
Joined
Jan 2, 2006
Messages
10,985
Reaction score
258
Points
136
HUHU..banyaknye ko nak pinjam...ko nk wat ape tu ?.. main forex ke ?
 

putera123

Fun Poster
Joined
May 24, 2008
Messages
322
Reaction score
13
Points
15
ade sape2 yg bek ati nk bg pinjm kat bro ni??huhuh..den xde sen..sowi ye..huhu
 

soduku

Fun Poster
Joined
Dec 4, 2008
Messages
483
Reaction score
7
Points
15
dalam forum sebegini mmg susah org nak bagi pinjam..kita pun xkenal betul2..hanya kenal online..mcm mana nak bagi pinjam duit banyak camtu..cubalah pinjam dengan adik beradik/jiran2 ker/rakan sepejabat ker..mungkin mereka boleh bantu..
 

sconsult

CG Top Poster Club
Joined
Dec 10, 2007
Messages
22,646
Reaction score
656
Points
161
dalam forum sebegini mmg susah org nak bagi pinjam..kita pun xkenal betul2..hanya kenal online..mcm mana nak bagi pinjam duit banyak camtu..cubalah pinjam dengan adik beradik/jiran2 ker/rakan sepejabat ker..mungkin mereka boleh bantu..
Itulah pandangan yang sebaik2nya.
 

fazarudin

Legendary Member
Joined
Jan 2, 2006
Messages
10,985
Reaction score
258
Points
136
Yupp ... betul tu , pinjam secara online x digalakkan sebab takut jadi kes SCAM je...so TT , better try pinjam ngan sedara mara atau kawan terdekat dulu.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register