Aku nak sewa Shop lot...sapa leh tolong??

CG Sponsors




BizClub

Super Active Member
Joined
Dec 26, 2005
Messages
7,034
Reaction score
157
Points
78
salam..

nak minta tolong skit la...aku nak sewa 1 shop lot ni...
dorang minta buat surat...tp aku x reti bab nak mengayat2 nih..

sapa ada contoh surat mohon sewa premis perniagaan..
tempek la sini ek..:D

minta tolong sangat2 ni...:((
 
Sponsored Post

BizClub

Super Active Member
Joined
Dec 26, 2005
Messages
7,034
Reaction score
157
Points
78
tak kan xder orang yg buat bisnes menyewa shop lot kot...
 

BizClub

Super Active Member
Joined
Dec 26, 2005
Messages
7,034
Reaction score
157
Points
78
ubah tajuk skit huhuuu...sian aku...:((
 

eusahawan

Active Member
Joined
Jan 3, 2007
Messages
1,249
Reaction score
94
Points
30
Last edited:

BizClub

Super Active Member
Joined
Dec 26, 2005
Messages
7,034
Reaction score
157
Points
78
ni perjanjian sewa kan..dah ada..

cuma nk sample surat nk mohon sewa premis huhuu...

apa pun makasih.
 

BizClub

Super Active Member
Joined
Dec 26, 2005
Messages
7,034
Reaction score
157
Points
78
alahai...kesian kat aku...
 

sure_pips

Fun Poster
Joined
Jun 13, 2008
Messages
839
Reaction score
6
Points
15
Pengurus,
Apa Jabatan Yg diMaksudkan,
Poskod Kawasan
Negeri

BizClub
Tulis Alamat Sendirilah

Tuan,

Per : Memohon Menyewa 1 Lot Premis.

Merujuk kpd maksud diatas, saya ingin membuat permohonan menyewa 1 lot premis untuk menjalankan perniagaan XXXX.

Perniagaan saya amat bersesuaian untuk bertapak di lokasi ini kerana mendapat sambutan yang tinggi dari penduduk sekitaran/setempat.

Segala syarat yang ditetapkan akan saya patuhi, dan sekiranya pihak tuan memerlukan apajua syarat tambahan, bolehlah berhubung dengan saya di talian 019/012/016-1234567.

Saya bersedia untuk memenuhi segala pra-syarat yang terkandung dalam perjanjian dan berharap permohonan ini mendapat pertimbangan sewajarnya dari pihak tuan dengan kadar segera.

Sekian, terima kasih.

Usahawan Ketahuan,

xx he..he..xx

# editlah mana patut:D
 

BizClub

Super Active Member
Joined
Dec 26, 2005
Messages
7,034
Reaction score
157
Points
78
Aku tak paham apa yang hang nak ? :-?:-?

Surat tu untuk bagi kat sapa ? MBAS ka ?

Daftar perniagaan dah buat ka ?
nak bagi kt compny yg aku nak sewa bangunan depa...

aku x reti nk buat surat...dulu BM failed :D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register