BTC USD 41,788.3 Gold USD 1,813.62
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Aku Nak Melangkah Ke Alam Perkahwinan..

fazarudin

Legendary Member
Joined
Jan 2, 2006
Messages
10,989
Reaction score
258
Points
136
mak ngan abah aku nak datang merisik bulan nih , so aku nak tanya korang semua yang dah kahwen , semasa mak ngan abah aku datang merisik awek aku tu , aku kene pergi sekali ke tak ?

kemudian , cincin camne yg perlu aku beli ..adakah cincin belah rotan atau cincin yg ada batu ?

:-?
 
Sponsored Post

Gila Komik

Banned
Joined
Apr 1, 2008
Messages
24,363
Reaction score
3
Points
115
bro aku x kawin lagi bro...tp xpe kan klu aku nak ucap tahniah kat ko
 

kalau

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 4, 2008
Messages
48,563
Reaction score
127
Points
123
entah lah........aku pun tak reti pasal merisik nih........
 

EiRa

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Oct 27, 2007
Messages
15,057
Reaction score
0
Points
110
merisik tu nak bertanya2 dulu kot...so kalo sume nye ok..
baru leh wat persediaan..
 

reeez80

Legendary Member
Joined
Apr 10, 2007
Messages
14,659
Reaction score
5
Points
115
masa merisik ko takyah la datang.. urusan orang tua... cincin merisik biasanya belah rotan... masa tunang baru pakai cincin ada batu....

p/s: kalau ko nak datang pun dok je dalam kete.. hehehee.. kang masa depa bincang kang ko gabra lak nanti...:D:D:D
 

Gila Komik

Banned
Joined
Apr 1, 2008
Messages
24,363
Reaction score
3
Points
115
boleh dtg bro...tp xleh masuk rumah la...tgu tuan rumah panggil makan, time 2 la masuk heheeh (pengalaman aku time tgk kakak aku)
 

reeez80

Legendary Member
Joined
Apr 10, 2007
Messages
14,659
Reaction score
5
Points
115
kalau ada bincang hal duit hantaran, ko kena sound mak ayah ko bro.. tak pun bincang awal2 ngan bakal isteri ko... kang terlajak harga depa letak, kepala ko yang berasap nanti.. hehheee
 

kalau

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 4, 2008
Messages
48,563
Reaction score
127
Points
123
uihhh......payah gak kes merisik nih.......
aku kira james bond jer yg pandai buat........
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register