BTC USD 57,927.4 Gold USD 1,831.42
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Aku Nak Cepat!

yustaiping2

Active+ Member
Joined
Apr 7, 2008
Messages
2,668
Reaction score
42
Points
40
Semua kaunter pemeriksaan tiket di KLIA penuh dengan penumpang. Semasa sedang check-in, para petugas pula kelihatan sibuk. Di dalam keadaan sesak itu, tiba-tiba seorang lelaki meluru ke hadapan kaunter J dan menyerahkan tiketnya. Petugas disitu mengerutkan dahi dan menggeleng-gelengkan kepala.

"Encik tak boleh buat macam ni, nanti penumpang lain marah. Orang lain dah lama beratur." kata petugas kaunter.

"Lama sangat dah setengah jam saya tunggu" jawab lelaki itu.

"Kami telah berusaha untuk melakukan sepantas mungkin, maaf, encik terpaksa juga beratur dibelakang sana" kata petugas kaunter.

"Berani awak kata macam tu kepada saya, awak tahu siapa saya ?" sergah lelaki itu sambil bercekak pinggang.Petugas kaunter menggeleng kepala lalu mencapai mikrofon dan membuat pengumuman

"Tuan-tuan dan puan-puan, ada seorang lelaki didepan kaunter J yang tidak tahu siapa dirinya. Sesiapa yang mengenali lelaki ini, sila kedepan. Terima kasih"
 
Sponsored Post

ezis2u

Super Active Member
Joined
Aug 1, 2008
Messages
9,747
Reaction score
22
Points
75
dapat dari mana nih tak berapa nak gelak...
 

JaMeQ

Legendary Member
Platinum Member
Joined
May 15, 2007
Messages
16,164
Reaction score
102
Points
123
:eek:

astrok ke tak ni??:eek:

klu astrok aku tarik gelak aku balik:p
 

Rizza

Active+ Member
Joined
Jul 11, 2008
Messages
2,560
Reaction score
7
Points
25
eh gelak la
bagus la petugas tu
ke die mmg bendul?
 

chokey84

Fun Poster
Joined
Nov 27, 2007
Messages
998
Reaction score
0
Points
10
padan muke penumpang 2.. kan da majal kat kaunter 2..
:)) :)) :))
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register