BTC USD 56,962.5 Gold USD 1,788.52
Time now: Jun 1, 12:00 AM

aku nak beli satria [urgent] tahun 2000 kebawah cash

ssuratan

Fun Poster
Messages
150
Joined
Oct 28, 2008
Messages
150
Reaction score
0
Points
10
ada sapa2 nak juaL satria tahun 2000 kebawah aku nak beli cash dgn segera. bulan ni jgk, [aku nak beli sebejik je taw] ;D

terima kasih ;D

this my number sila sms details selewat2nya 2/11/2008

016 - 316 2346

:)paid:)paid:)paid:)paid
 
Last edited:
Sponsored Post

Rizz one

Active+ Member
Messages
3,931
Joined
Jul 7, 2008
Messages
3,931
Reaction score
42
Points
30
ada sapa2 nak juaL satria tahun 2000 kebawah aku nak beli cash dgn segera. bulan ni jgk, [aku nak beli sebejik je taw] ;D

terima kasih ;D

amik nissan bluebird le bro.................rare wa cakap lu.........mabeles


sekadar gambar hiasan (U12 rare)
 
Last edited:

asgaban

Active Member
Messages
1,217
Joined
Jan 28, 2007
Messages
1,217
Reaction score
41
Points
30
ada sapa2 nak juaL satria tahun 2000 kebawah aku nak beli cash dgn segera. bulan ni jgk, [aku nak beli sebejik je taw] ;D

terima kasih ;D

bro rikky market dulu kat mudah.com.my

banyak kereta sana kalau cash dlm tangan ada $10-15k lebih bagus dari satria boleh dapat kot... :D
 

slygeek

Fun Poster
Messages
221
Joined
Oct 13, 2008
Messages
221
Reaction score
1
Points
15
kawan aku ada pakai satria
tapi UK spec.
mau tak???
kalau mau nanti aku tanya dia.
 

alexzander

Freshie
Messages
1
Joined
Oct 29, 2008
Messages
1
Reaction score
0
Points
3
satria 1.3 (1996)

satria3.jpg


satria2.jpg


berminat? pm atau email aku...
 

ssuratan

Fun Poster
Messages
150
Joined
Oct 28, 2008
Messages
150
Reaction score
0
Points
10
blue bird xmo r beb , lama tu.
kalo cifero ok jugak ;D
leh layan drift ;b
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register