Aku konfius nie. Masalah negara.

CG Sponsors




Dzoolhelmi™

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Dec 8, 2008
Messages
10,486
Reaction score
163
Points
133
Hari nie (Selasa 16/02/10) cuti umum atau pon tidak ?

Tadi tengok kalendar cuti umum semalam je.

Aku tak apply cuti pon untuk hari nie. Tidor pon tak lagi. Kat kg lagi lak tue. Masaklah gua nak gi kerja pagi nanti ~X(

Minta tolong kawan2 semua merungkai masalah negara nie.

TQ.
 
Sponsored Post

lutttfi

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Dec 26, 2007
Messages
7,423
Reaction score
58
Points
70
esok aku rase cuti lg~
sbb poli cuti~
ko keje aper?
 

dhen

Fun Poster
Joined
May 6, 2006
Messages
801
Reaction score
6
Points
15
Wei..cuti jer la.. Ko takder pun bukan bole menjadi masalah pada negara..
 

Dzoolhelmi™

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Dec 8, 2008
Messages
10,486
Reaction score
163
Points
133
Wei..cuti jer la.. Ko takder pun bukan bole menjadi masalah pada negara..
masalah kalau semua org konpius mcm aku

kompeni buka tapi pekerja tak dtg :)paid
 

dhen

Fun Poster
Joined
May 6, 2006
Messages
801
Reaction score
6
Points
15
Besok jer la call tmpt keja ko...Klu keja beli jerla MC...Macam tak biasa pulak...:D
 

C_Kenek

Super Active Member
Joined
Feb 23, 2008
Messages
5,123
Reaction score
58
Points
70
esok keje la tapi kat Terengganu la ko duk mana ?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register