BTC USD 40,020.0 Gold USD 1,864.75
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Aku dh kena marah.. korang bila lagi?

musangpulutt

Active Member
Joined
May 1, 2010
Messages
2,097
Reaction score
63
Points
30
Aku saja jer nk dngar pngalaman korang kena ayat2 pedas ngan pmpuan/awek/tunang/bini..

Raya korban baru ni aku balik Utara.. smpai kat tol SP Selatan kul 9pm lebih kurang.. aku tegur awek tol tu "Cantik tudung awak.". Sekali dia jawab "Tudung cantik ke saya yg cantik ke awak apa peduli??"


Salah ke aku tegur? :((

saya dh kena... anda bila lagi? :-?
 
Sponsored Post

ignorexx

Super Active Member
Joined
Jan 31, 2008
Messages
9,253
Reaction score
7
Points
65
Aku saja jer nk dngar pngalaman korang kena ayat2 pedas ngan pmpuan/awek/tunang/bini..

Raya korban baru ni aku balik Utara.. smpai kat tol SP Selatan kul 9pm lebih kurang.. aku tegur awek tol tu "Cantik tudung awak.". Sekali dia jawab "Tudung cantik ke saya yg cantik ke awak apa peduli??"


Salah ke aku tegur? :((

saya dh kena... anda bila lagi? :-?

ko rajin sgt nak ngusha awek, kan dah kena, hahahhaha :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
 

lilbee

Active+ Member
Joined
Nov 13, 2009
Messages
4,801
Reaction score
10
Points
25
ko pun..dia stress tu..xleh balik raya..
 

dr_alban

Super Active Member
Joined
Apr 5, 2007
Messages
7,350
Reaction score
170
Points
88
lor..patot ko amik gmbr dia.pastu bukak thread letak gmbr..bru besh.
 

atlantis

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 3, 2008
Messages
35,221
Reaction score
767
Points
161
bila tak laku kata takde jodoh. walhal mulut busuk.
 

lilbee

Active+ Member
Joined
Nov 13, 2009
Messages
4,801
Reaction score
10
Points
25
bila tak laku kata takde jodoh. walhal mulut busuk.

orang puji tudung dia je pun..
cakap terima kasih je la..
kalo dia lebih2 baru la sound..
pendek akal..benda simple camtu pun xleh pikir..
 

Adasyu

Active+ Member
Joined
Apr 6, 2010
Messages
2,683
Reaction score
25
Points
30
adess bahasanya...indah sgt..
 

haudli

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jul 15, 2009
Messages
47,314
Reaction score
442
Points
136
seb baik aku x rajin bertanya awek2 tol ni biarpun adakala mmg nampak menarik...
 

atlantis

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 3, 2008
Messages
35,221
Reaction score
767
Points
161
Aku saja jer nk dngar pngalaman korang kena ayat2 pedas ngan pmpuan/awek/tunang/bini..

Raya korban baru ni aku balik Utara.. smpai kat tol SP Selatan kul 9pm lebih kurang.. aku tegur awek tol tu "Cantik tudung awak.". Sekali dia jawab "Tudung cantik ke saya yg cantik ke awak apa peduli??"


Salah ke aku tegur? :((

saya dh kena... anda bila lagi? :-?

takpe2. ada ubi ada batas..

lengkali ko jumpa lagi kat awek tu sound dia lak..
kura2 pun lagi laju wat kerja. walaupun dia kerja laju.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register