BTC USD 66,664.6 Gold USD 2,333.01
Time now: Jun 1, 12:00 AM

aku ***** dan dot dot dot..

Sponsored Post

nak pikir macamana pulak tu? Buat2lah bertaubat.

bro..saya datang sini nak mntak pendapat..yg bro masuk hbgn sejenis apasal pulak? kalau malas nak baca thread saya tolong jgn cakap bukan2.. saya laki.. dan dalam gambar tu awek saya ngan kawan dia.. ada faham? orang tgh buntu datang pulak manusia yg lagi nak menambah kebuntuan.. haih.. manusia2.... :(
 
Oh..... gambar tu yang buat confuse.. so apa cerita? Kau memang dah sayang giler dengan dia kan? Satu je aku hairan.. kalau aku dengar gf aku cakap tentang budak laki lain, memang menyirap darah dah.. Tapi, macamana nak paksa, kalau bukan jodoh kan?

entah la bro.. saya tak tau la.. pening saya.. saya mmg marah bila dia cakap pasal laki lain. nak2 bila dah sampai tahap nak banding2kan. saperla yg suka kene banding2kan ngan orang lain bro.. tapi kalau mmg bukan jodoh saya bro, saya redha jer bro.. tapi apa2 pun saya nak kene mntak pndpat rakyat cg ni dulu. saya kene cuba dulu nak selamatkan hbgn ni slagi lum sampai tahap parah.. :(
 
Kau kena pikir positif pasal benda ni jugak.. kenape dia nak tinggalkan engkau? apa kekurangan engkau? so jadikan pekara ini sebagai titik permulaan hidup baru engkau. Cuba majukan diri. Bak kata pepatah org2 tua.. Bunga bukan sekuntum.

P/S Kekerasan kepada kaum wanita bukan jalan penyelesaian. Kalau orang dah tak sudi, kita bawa haluan masing2.
 
harap tuan tanah lebih berfikiran positif..psl mmg dh adat zaman skarang mcm tu..famili yg pompuan mcm nak jual anak..yg pompuan tu plk nak yg berharta..sabar la..ni la dugaan dlm hidup..supaya tuan tanah lebih mendekati yg MAHA ESA..byk2kan muhasabah diri saudara..maybe ALLAH nak bg yg lebih baik kepada saudara..sdh gak hamba dgr cite2 mcm ni..huhu
 
Kau kena pikir positif pasal benda ni jugak.. kenape dia nak tinggalkan engkau? apa kekurangan engkau? so jadikan pekara ini sebagai titik permulaan hidup baru engkau. Cuba majukan diri. Bak kata pepatah org2 tua.. Bunga bukan sekuntum.

P/S Kekerasan kepada kaum wanita bukan jalan penyelesaian. Kalau orang dah tak sudi, kita bawa haluan masing2.

bila fikir2 balik mmg betul apa bro cakap. cuma saya ni jer yg lemah. bila masuk bab prasaan ni segagah macam maner pun manusia tu, tapi bila dah masuk prangkap macam ni, tewas jgk. saya dah lemah dgr nak bercinta lagi ni..5tahun bukan sekejap..pnjg.. harap2 esok lusa saya dapat jawapan lengkap dari dia.. tak mau macam kene gantung takde tali....
 
harap tuan tanah lebih berfikiran positif..psl mmg dh adat zaman skarang mcm tu..famili yg pompuan mcm nak jual anak..yg pompuan tu plk nak yg berharta..sabar la..ni la dugaan dlm hidup..supaya tuan tanah lebih mendekati yg MAHA ESA..byk2kan muhasabah diri saudara..maybe ALLAH nak bg yg lebih baik kepada saudara..sdh gak hamba dgr cite2 mcm ni..huhu

terima kasih atas peringatan tuan hamba..
 
Maaf atas kekonfiusan aku ttg gambar avatar kau tu tadi. Nasihat aku, kau bersemuka dengan dia. Cakap elok2. Berbincang dengan bijak. Jangan sekali2 tinggikan suara atau guna kekerasan. Sekali kau dah buat tu, sampai mati dia akan ingat. Cuba selami perasaan dia. Jangan terlalu mendesak sebab perempuan sememangnya tak suka dipaksa2. Kes engkau ni baru setakat berkawan selama 5 tahun. Takde ikatan lagi. Aku dah rasa benda2 ni semua. Masalah aku dengan org rumah dah selesai dengan cara baik demi anak2 aku. Kes aku lagi berat. Tak payahlah aku nak cerita. Yang penting, kami dah berbaik semula.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Back
Top
Log in Register