BTC USD 56,677.3 Gold USD 1,765.43
Time now: Jun 1, 12:00 AM

"Aku Bukan Jual Benda Haram," - Kata Kak KM kepada Pendakwah

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
324,446
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
324,446
Reaction score
16,545
Points
2,376
Sebenarnya ni pemerintah tiada yg tegur pun....cuma PM dalam sidang media...cakap pasal tutup aurat...hidup berakhlak...bla bla....pasti kena ambush dgn manusia manusia mcm Siti Kassim dan pelbagai NGO....yg ahlinya org Islam sendiri...so selagi tak kiamat begini je lah.....

Bila ditegurkan
Nanti habis peribadi pemimpin pun kena gali
Tapi daripada suatu segi
Ia bagus untuk baiki diri pemimpin tu sendiri
Dah betulkan diri
Baru tegur rakyat
 
Sponsored Post

Penbiru

CG Top Poster Club
Messages
23,894
Joined
Jan 12, 2008
Messages
23,894
Reaction score
3,795
Points
201
Bila ditegurkan
Nanti habis peribadi pemimpin pun kena gali
Tapi daripada suatu segi
Ia bagus untuk baiki diri pemimpin tu sendiri
Dah betulkan diri
Baru tegur rakyat
Tak pernah lah rasa dengar pemimpin tertinggi bersuara bab ni...
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
324,446
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
324,446
Reaction score
16,545
Points
2,376

Penbiru

CG Top Poster Club
Messages
23,894
Joined
Jan 12, 2008
Messages
23,894
Reaction score
3,795
Points
201
Betul sebab deme sdiri pun tahu keluarga deme goner
sedih...tapi apa boleh buat...kita jaga keluarga kita je lah mcm ni.....kpd anak..berbuih mulut berpesan...takpe...jgn putus asa berpesan kp anak.....anak sedara ke...sepupu pun kita tak leh tegur....semua kaki melawan.....biarkan shjlah
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
324,446
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
324,446
Reaction score
16,545
Points
2,376
sedih...tapi apa boleh buat...kita jaga keluarga kita je lah mcm ni.....kpd anak..berbuih mulut berpesan...takpe...jgn putus asa berpesan kp anak.....anak sedara ke...sepupu pun kita tak leh tegur....semua kaki melawan.....biarkan shjlah

Sekurang-kurangnya ada usaha menegur kan
 

makcikcomei

Active Member
Messages
2,254
Joined
Dec 3, 2010
Messages
2,254
Reaction score
538
Points
81
Dia menjual 2 benda. Satu direct, satu lagi indirect. Indirect selling membantu her direct selling
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
324,446
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
324,446
Reaction score
16,545
Points
2,376
usaha dari kita...hidayah dari Alllah swt

Betul
Begitulah nabi dan rasul buat
Hanya sampaikan
Hidayah tetap dari Allah
 

akudotcom

CG Top Poster Club
Messages
20,357
Joined
Jun 17, 2007
Messages
20,357
Reaction score
2,963
Points
201
Nak kene tunggu mujahid sound kot
 
Sponsored Post
Top
Log in Register