Aku ada teka teki yang agak tak best,tp mcm bangsat ckit ler…

CG Sponsors




LC yellow

Junior Member
Joined
Oct 16, 2008
Messages
53
Reaction score
109
Points
19
1-Tutup lampu,tutup pintu,buka kain teros main...

2-Kapal terbang,terbang…kita tinggal aper?..

3-Masok kandang kambing mengembek,masok kndang lembu mengembooo….masok kandang HARIMAU????? .....

4-Knp Kucing klu dah berak dia mesti cium……
 
Sponsored Post

yustaiping2

Active+ Member
Joined
Apr 7, 2008
Messages
2,668
Reaction score
42
Points
40
1-Tutup lampu,tutup pintu,buka kain teros main...

2-Kapal terbang,terbang…kita tinggal aper?..

3-Masok kandang kambing mengembek,masok kndang lembu mengembooo….masok kandang HARIMAU????? .....

4-Knp Kucing klu dah berak dia mesti cium……
sebab soalan macam bangsat..... maleh la aku nak jawab :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
 

tudung87

Legendary Member
Joined
May 30, 2008
Messages
12,870
Reaction score
69
Points
120
eeekkk..
soalan tah pape ntah...:)):))
 

Ahwazi Mustafa

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Feb 18, 2008
Messages
11,541
Reaction score
17
Points
130
1-Tutup lampu,tutup pintu,buka kain teros main...

2-Kapal terbang,terbang…kita tinggal aper?..

3-Masok kandang kambing mengembek,masok kndang lembu mengembooo….masok kandang HARIMAU????? .....

4-Knp Kucing klu dah berak dia mesti cium……
jawapan:

1-main-main

2-kita kena tinggal

3-cabut lari

4-sbb dia syg taik dia.


:eek::eek::eek:
 

fadel

Active+ Member
Joined
Mar 19, 2007
Messages
3,016
Reaction score
60
Points
35
1-Tutup lampu,tutup pintu,buka kain teros main...

2-Kapal terbang,terbang…kita tinggal aper?..

3-Masok kandang kambing mengembek,masok kndang lembu mengembooo….masok kandang HARIMAU????? .....

4-Knp Kucing klu dah berak dia mesti cium……




......k ak jwb !!



jwB nye...


tuk 1:Tutup lampu,tutup pintu,buka kain teros main...

maen lam klamboOOo !!!......................:eek::):D:mad::">



tuk 2: Kapal terbang,terbang…kita tinggal aper?..

Slamet tinGgal RomeO......:D


tuk 3: Masok kandang kambing mengembek,masok kndang lembu mengembooo….masok kandang HARIMAU????? .....


masok lam kndanG rimao bley masok dlm youtube ...:D

tuk 4 :-Knp Kucing klu dah berak dia mesti cium...


sbb dea nak ucapkn slamet tinggal kn kat taek dea ..:D
 

AlchemisT

Permanently Banned - , Newbie hacker password stea
Joined
Feb 19, 2008
Messages
11,718
Reaction score
328
Points
131
jwpn
1.main apa lagi...muhahahahu laa..
 

harraz asyraaf

Super Active Member
Joined
Jun 5, 2008
Messages
7,794
Reaction score
93
Points
70
1-Tutup lampu,tutup pintu,buka kain teros main...

2-Kapal terbang,terbang…kita tinggal aper?..

3-Masok kandang kambing mengembek,masok kndang lembu mengembooo….masok kandang HARIMAU????? .....

4-Knp Kucing klu dah berak dia mesti cium……
jawapan:

1) Terus Main Keter Kontrol

2) Kita Tinggal Di Malaysia...Malaysia Boleh yeehaw...

3) Masuk kandang Rimau pakai Range Rover la..

4) Kalau aku kucing boleh la aku bagitau sebabnya..Anyway..aku tak pernah cium taik sendiri lepas berak.aku cium masa tgh berak..huahuahua...sebab..lepas berak aku flush..:))
 

janggut_X

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Oct 23, 2008
Messages
57,870
Reaction score
73
Points
520
bagi jer la jawapan.sonang sikit.maleh nak pikir.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register