BTC USD 37,751.3 Gold USD 1,792.10
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Aksi ngeri eksiden basikal lajak yang kecundang

pahlawankota

Active Member
Messages
1,104
Joined
Jun 13, 2008
Messages
1,104
Reaction score
30
Points
40
ada juga bagus nya kalau kene dengan tempat dan caranya..kekadang aku terfikir,,dari kita dok larang , ada baiknya pihak berwajib buat satu kawasan untuk diorg main ni..klu KBS boleh sediakan port utk main BMX,rollerbalde,panjat dinding..kenapa x sedia kan track utk diorg asah skill..mungkin satu hari nanti akan muncul pengganti azizul hasni awang???sapa tau kan..kalau x cuba,tak tau hasilnya.ni pendapat aku la
 
Sponsored Post

dloanman

CG Top Poster Club
gem
Messages
30,993
Joined
Apr 15, 2012
Messages
30,993
Reaction score
2,374
Points
266
Awards
1
Ni kalau masuk geng FB,mungkin semua reject kot...nak kata foldies bukan,MTB,bukan...road bike pun bukan...

try masuk event #Carfreemorning tengok,19 hb ni ada,standby kat bangunan DBKL Jln Raja Laut...sebelum 7AM...

esok ado prgm hari tanpa kenderaan di shah alam, bleh tengok mcm2 jenis bskl kek datarn shah alam:D

shahalam_Carfreeday.jpg
 

ch4c3

Freshie
Messages
4
Joined
Dec 15, 2017
Messages
4
Reaction score
0
Points
3
tmpat aku bersepah siap anak buah pon lajak sgt makan tar sebulan lepas..hahaha
 

TT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgem
Messages
163,460
Joined
Jan 13, 2009
Messages
163,460
Reaction score
22,262
Points
1,831
Awards
1
#kamitakgentar

26230692_1492148564173975_254542849352893880_n.jpg
 

epozer

Legendary Member
gem
Messages
14,802
Paid Membership
Joined
Aug 2, 2010
Messages
14,802
Reaction score
533
Points
171
budak-budak: rasa mcm hero, mencabar, adventurous..
kita: tak sayang nyawa ke dik..

xpe mek...nyawa skrg ada jual paket2 kat 7e...klau habis blh toup sana...tu yg diorg xsayang nyawa skrg
 

epozer

Legendary Member
gem
Messages
14,802
Paid Membership
Joined
Aug 2, 2010
Messages
14,802
Reaction score
533
Points
171
#kamitakgentar

26230692_1492148564173975_254542849352893880_n.jpg

kn kutip menagis xbelagu...klau anak aku esok yer baru gi jamin...lepak la dalam balai semalam 2....biar dia tau erti penyesalan:eek::eek::eek:
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register