BTC USD 60,210.6 Gold USD 2,411.44
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Aksi ngeri eksiden basikal lajak yang kecundang

ada juga bagus nya kalau kene dengan tempat dan caranya..kekadang aku terfikir,,dari kita dok larang , ada baiknya pihak berwajib buat satu kawasan untuk diorg main ni..klu KBS boleh sediakan port utk main BMX,rollerbalde,panjat dinding..kenapa x sedia kan track utk diorg asah skill..mungkin satu hari nanti akan muncul pengganti azizul hasni awang???sapa tau kan..kalau x cuba,tak tau hasilnya.ni pendapat aku la
 
Sponsored Post

Ni kalau masuk geng FB,mungkin semua reject kot...nak kata foldies bukan,MTB,bukan...road bike pun bukan...

try masuk event #Carfreemorning tengok,19 hb ni ada,standby kat bangunan DBKL Jln Raja Laut...sebelum 7AM...

esok ado prgm hari tanpa kenderaan di shah alam, bleh tengok mcm2 jenis bskl kek datarn shah alam:D

shahalam_Carfreeday.jpg
 
Sponsored Post

Back
Top
Log in Register