BTC USD 66,452.5 Gold USD 2,333.01
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Aksi ngeri eksiden basikal lajak yang kecundang

budak-budak: rasa mcm hero, mencabar, adventurous..
kita: tak sayang nyawa ke dik..

peringkat umur zaman budak berani tu 1st. akal follow belakang. dari jambatan terjun tiruk ke sungai langsung tak goyang. takde fikir sungai dalam ke cetek ke ada batu ke kayu ke cerucuk besi ke. akal menyusul bila balik rumah nanti dapat hadiah pelempang@tali pinggang. itu pun jangan..hero lah katakan. esok ulang lagi..selagi umur dikandung badan.. ;p
 
Sponsored Post

peringkat umur zaman budak berani tu 1st. akal follow belakang. dari jambatan terjun tiruk ke sungai langsung tak goyang. takde fikir sungai dalam ke cetek ke ada batu ke kayu ke cerucuk besi ke. akal menyusul bila balik rumah nanti dapat hadiah pelempang@tali pinggang. itu pun jangan..hero lah katakan. esok ulang lagi..selagi umur dikandung badan.. ;p

tu la budak budak kan haha :D
mana nak memikir apa akan jadi pastu..
a'ah selagi umur dikandung badan
 
80an dulu sklh rendah den tringin nk bskl bmx, tapi bapak tak kasi, jadi den modified bskl kecik yg tyr 20inci tu, buang mudguard/carrier/bakul fuh jadilah konon2 mcm bmx lah. pastu layan ronda2 dgn kwn2 bmx cari tanah berbukit skt lompat sano sini

time tu blajo buek trik bmx spt wheelie, manual, footjam, kapal layar, J-hop & tahape2 laie trik bmx

tapi nk banding dgn bskl lajak, bskl lajak laie bahayo sbb main tgh jln & takdo brek....

seb baik anak2 den tak minat beskal jimat fulu$$$ aku ekekkeekeke
 
saya rasa aktiviti ini harus digalakkan sebagai persedian anak2 kita untuk meng'upgrade'kan diri menjadi mat rempit lebih awal iaitu seawal masuk sekolah menengah setelah dihadiahkan moto oleh kita..
aktiviti ini juga lebih bagus daripada aktiviti menghisap gam mahupun ganja

kene expert willie angkat tayar depan, wekang angkat tayar belakang, supermen... baru layak utk dihadiahkan moto.

kalau setakat ride biasa2 je.. naik basikal je lah. :D
 
Sponsored Post

Back
Top
Log in Register