BTC USD 37,726.2 Gold USD 1,792.10
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Aksi ngeri eksiden basikal lajak yang kecundang

pazil

Super Active Member
Messages
5,058
Joined
Mar 5, 2006
Messages
5,058
Reaction score
6
Points
65
budak-budak: rasa mcm hero, mencabar, adventurous..
kita: tak sayang nyawa ke dik..

peringkat umur zaman budak berani tu 1st. akal follow belakang. dari jambatan terjun tiruk ke sungai langsung tak goyang. takde fikir sungai dalam ke cetek ke ada batu ke kayu ke cerucuk besi ke. akal menyusul bila balik rumah nanti dapat hadiah [email protected] pinggang. itu pun jangan..hero lah katakan. esok ulang lagi..selagi umur dikandung badan.. ;p
 
Sponsored Post

opin

Active+ Member
Messages
2,916
Joined
Apr 4, 2012
Messages
2,916
Reaction score
192
Points
43
zaman 90an dulu paling kuat pon main basikal jipang. sepit udang mesti mau tinggi2, pakai flywheel mati. brek belakang tetap ada. hahaha. zaman ni basikal terus x ada brek, dasyat budak2 ni. hahaha
 

SmileAlways

Super Active Member
Messages
9,971
Joined
Aug 11, 2014
Messages
9,971
Reaction score
472
Points
91
haha sepit udang...dah berkurun tak dengaq. lupa dah. hang sebut baru ingat
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
gemgemgemgemgem
Messages
98,985
Paid Membership
Top Poster #3
Joined
Jun 3, 2013
Messages
98,985
Reaction score
15,855
Points
2,066
Awards
1
peringkat umur zaman budak berani tu 1st. akal follow belakang. dari jambatan terjun tiruk ke sungai langsung tak goyang. takde fikir sungai dalam ke cetek ke ada batu ke kayu ke cerucuk besi ke. akal menyusul bila balik rumah nanti dapat hadiah [email protected] pinggang. itu pun jangan..hero lah katakan. esok ulang lagi..selagi umur dikandung badan.. ;p

tu la budak budak kan haha :D
mana nak memikir apa akan jadi pastu..
a'ah selagi umur dikandung badan
 

dloanman

CG Top Poster Club
gem
Messages
30,993
Joined
Apr 15, 2012
Messages
30,993
Reaction score
2,374
Points
266
Awards
1
80an dulu sklh rendah den tringin nk bskl bmx, tapi bapak tak kasi, jadi den modified bskl kecik yg tyr 20inci tu, buang mudguard/carrier/bakul fuh jadilah konon2 mcm bmx lah. pastu layan ronda2 dgn kwn2 bmx cari tanah berbukit skt lompat sano sini

time tu blajo buek trik bmx spt wheelie, manual, footjam, kapal layar, J-hop & tahape2 laie trik bmx

tapi nk banding dgn bskl lajak, bskl lajak laie bahayo sbb main tgh jln & takdo brek....

seb baik anak2 den tak minat beskal jimat fulu$$$ aku ekekkeekeke
 

Mata_Pena

Forum Troll, Multiple ID Cricket
gem
Messages
5,397
Joined
Oct 22, 2008
Messages
5,397
Reaction score
1,864
Points
141
saya rasa aktiviti ini harus digalakkan sebagai persedian anak2 kita untuk meng'upgrade'kan diri menjadi mat rempit lebih awal iaitu seawal masuk sekolah menengah setelah dihadiahkan moto oleh kita..
aktiviti ini juga lebih bagus daripada aktiviti menghisap gam mahupun ganja

kene expert willie angkat tayar depan, wekang angkat tayar belakang, supermen... baru layak utk dihadiahkan moto.

kalau setakat ride biasa2 je.. naik basikal je lah. :D
 

tr4falgar

Super Active Member
gem
Messages
7,222
Joined
Oct 14, 2012
Messages
7,222
Reaction score
725
Points
126
video yg first.. last skali tu lawak btol.. ada ke kacung tak tgk depan.

tau2 dah kat divider :eek::eek::eek::eek:
 

azarulez

Super Active Member
gem
Messages
8,361
Joined
Jul 9, 2008
Messages
8,361
Reaction score
1,155
Points
151
igtkan basikal ni budak2 modified sendiri..rupanya ada dijual kat kedai. kalau mak bapak beli jugak basikal ni kat anak2, memang jenis anakku sazali la..
 

AlYamani

Legendary Member
gem
Messages
12,292
Joined
Jan 23, 2011
Messages
12,292
Reaction score
628
Points
161
Ni kalau masuk geng FB,mungkin semua reject kot...nak kata foldies bukan,MTB,bukan...road bike pun bukan...

try masuk event #Carfreemorning tengok,19 hb ni ada,standby kat bangunan DBKL Jln Raja Laut...sebelum 7AM...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register