BTC USD 67,789.3 Gold USD 2,340.68
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell Air Liur Lebah...Perubatan Al-Quran....Penyembuh Segala Penyakit...InsyaALLAH..

bagus la ada thread ni, produk ni saya dah guna...saya menghidapi lelah sejak kecil lagi dan setelah menggunakan produk ni lelah saya berkurangan dan syukur saya tak yah pakai inhealer lagi. Macam2 produk dah pakai... Alhamdulillah bila jumpa air liur lebah ni saya makin sihat...tenaga batin saya juga bertambah baik...tq PropolisActive
:)paid:)paid:)paid:)paid:)cgrock:)cgrock:)cgrock:)cgrock
 
Sponsored Post

Alhamdulillah ada gak produk ni kat carigold...saya dah gunakannya...mmg bagus siot...asma saya kurang banyak makan produk ni....kalau tak dulu kemana shj mesti ada inhealer...tp bila dah makan propolis ni bertambah baik dan yang paling penting tenaga batin saya jug bertambah baik...tq bro...kalau jual kat sini saya doakan laku...mmg bagus...recommended...:)cgrock:)cgrock:)paid
 
mmm....dulu mata aku dah nak rabun mlm...
bwk keter jer cahaya lampu keter lain jadi pecah/sakit mata...
aku amalkan sebulan propolis nih alhamdulillah dgn izin Allah mata aku skrg dah ok....
tapi bg yg ada sakit² lain akan dpt tau la pas minum nih...
kalau demam time mula² minum propolis nih standard la...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Back
Top
Log in Register