(Entertainment) Aigo Pad M60 -RM159 Sahaja 500,000 unit SOLD, kini di Malaysia

CG Sponsors




Sponsored Post

crocodile

Fun Poster
Joined
Jan 14, 2007
Messages
963
Reaction score
1
Points
15
aku ada sebiji tablet aigo pad ni..
skrg ni buat hiasan je..dah rosak pun sebab x boleh cas..
biasa tablet keluaran made in china ni kebanyakan jadi mcm ni
kwn aku 2 org pun mcm ni gak..
 

ikanpekasam

Active Member
Joined
Sep 13, 2011
Messages
1,311
Reaction score
4
Points
25
aku punya aigo m60 bateri dah mengelembong.tak tau kat mana nak cari replacement bateri.
tanya kat kedai pun tak ada model ni.
ada sapa2 tau, kat mana boleh dpt bateri aigo ni
 

abesoff

Active+ Member
Joined
Feb 20, 2006
Messages
3,140
Reaction score
1
Points
30
aku punya aigo m60 bateri dah mengelembong.tak tau kat mana nak cari replacement bateri.
tanya kat kedai pun tak ada model ni.
ada sapa2 tau, kat mana boleh dpt bateri aigo ni
masalah sama...bateri dia tak tahu nak beli mano
 
Sponsored Post
Top
Log in Register