Ahli DAP Sarawak lapor polis isu kenyataan Zawawi - injil & arak

CG Sponsors




akudotcom

Legendary Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
10,497
Reaction score
1,885
Points
201
Bagus utk kesegaran badan
Memulihkan tenaga
Pembuka selera

1599454558642.jpeg
 
Sponsored Post

smithmagge

Super Active Member
Joined
Apr 10, 2010
Messages
6,651
Reaction score
191
Points
73
Semua orang islam tahu Kitab Injil yang asal tidak digunakan oleh orang Kristian...Kalau mereka guna Kitab Injil yang asal mereka akan ikut Nabi Muhammad SAW...Mereka akan membaca AlQuran sebagai rujukan.
Betul tu bro..yg skrg bible mcm2 versi ada...diubah ubah ikut selera masing2...blh tgk video dr zakir naik pakar perbandingan kitab agama...mcm bekas pastor yg dh masuk Islam yusuf estes...masa dia pastor nk minta paderi2 terangkan pasal sifat tuhan triniti pun fail...
 

smithmagge

Super Active Member
Joined
Apr 10, 2010
Messages
6,651
Reaction score
191
Points
73
Benda simple,
Isu ni mmg paling sensitif,
Agama dgn kaum jgn buat main..
Meloncat nnt,
Kalau tak takde la org snggup bebunuh²..
Tp bila mengganggu hal ehwal Agama Islam bukan main seronok lagi kan...
 

akudotcom

Legendary Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
10,497
Reaction score
1,885
Points
201
Double post
Iklan arak

 
Last edited:

Mata_Pena

Active+ Member
Joined
Oct 22, 2008
Messages
4,984
Reaction score
1,680
Points
101
Kena Zakir Naik jawab,baru ramai sawan.
Pasal tu ramai meroyan nak dia halau dia keluar dari malaysia.

Zakir masuk sini with proper valid travel dokumen.

DAP violating human right specialist
 

BenVentures

Super Active Member
Joined
May 10, 2018
Messages
9,460
Reaction score
563
Points
121
Pasal tu ramai meroyan nak dia halau dia keluar dari malaysia.

Zakir masuk sini with proper valid travel dokumen.

DAP violating human right specialist
Fyi Zakir Naik is pendatangs/squatters.
 

Mata_Pena

Active+ Member
Joined
Oct 22, 2008
Messages
4,984
Reaction score
1,680
Points
101
Fyi Zakir Naik is pendatangs/squatters.
Coming here with goverment approval is not squatters. They dont teach you proper english in sekolah jenis cina is it?

By the the way pendatang is without 's'

Your english and bm is terrible man
 
Last edited:

KLVIPER

Legendary Member
Joined
Mar 31, 2008
Messages
16,676
Reaction score
539
Points
161
Pasal tu ramai meroyan nak dia halau dia keluar dari malaysia.

Zakir masuk sini with proper valid travel dokumen.

DAP violating human right specialist
Yang nak halau zakir naik tu jadi timbalan ketua menteri penang lagik.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register