BTC USD 48,996.3 Gold USD 1,784.49
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Agensi Perisikan Malaysia???

capt1986

Fun Poster
Messages
350
Joined
Nov 10, 2008
Messages
350
Reaction score
9
Points
15
sy nk tny warga CG sekalian yg tau bab2 ni..kt Malaysia ni ada dak agensi perisikan mcm CIA di Amerika tu??? klu ada,mcm mana nk colect info ttg agensi tu?? yg sy tau hanya ada SB ja..ada lg x yg lain?? tq :)cgrock
 
Sponsored Post

fotosintesis

Active+ Member
Messages
2,505
Joined
Dec 11, 2008
Messages
2,505
Reaction score
19
Points
25
sy nk tny warga CG sekalian yg tau bab2 ni..kt Malaysia ni ada dak agensi perisikan mcm CIA di Amerika tu??? klu ada,mcm mana nk colect info ttg agensi tu?? tq :)cgrock

rahsia ni bro, simpan dlm file merah berpalang ni.... :D
 

fotosintesis

Active+ Member
Messages
2,505
Joined
Dec 11, 2008
Messages
2,505
Reaction score
19
Points
25
ntah , saya pon xreti nk bgtau. sbb diluar bidang kuasa saya. :D
 

[email protected]

CG Top Poster Club
Messages
20,561
Paid Membership
Joined
Jul 16, 2009
Messages
20,561
Reaction score
571
Points
166
mmg xada pn cuma agen perisikan SB jer...tpi kita nyer dh hebat gak sebenarnya....cuma xdihebah kepada media mcmner KGB,CIA jer....
 

zkry

Super Active Member
Messages
6,718
Paid Membership
Joined
May 12, 2007
Messages
6,718
Reaction score
109
Points
78
Hati-hati bila berforum...kat dalam alam cyber pun ada...:D:D
 

fotosintesis

Active+ Member
Messages
2,505
Joined
Dec 11, 2008
Messages
2,505
Reaction score
19
Points
25
Hati-hati bila berforum...kat dalam alam cyber pun ada...:D:D

ya btl tu, tgk, sampai org kata xda. mana bley tau ni rahsia besar gov ni. aku bgtau dah td. simpan dalam file warna merah berpalang yang bertulis 'fail sulit rahsia2 besar' :D
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register