Wanted Agen jualan diperlukan - bracelet pearl

CG Sponsors




centepede

Active Member
Joined
Feb 15, 2008
Messages
1,371
Reaction score
20
Points
25
refer gambar nih, agen diperlukan di seluruh malaysia...
detail sila PM aku
harga berpatutan
nanti aku terangkan syarat- syaratnya
ader banyak design, nih aku upload sikit jek:)cgrock
aku x amik ramai---limited opputernity to offer



 
Sponsored Post

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
cantik...kristal ker...buat sendiri?
 

mesir

Active+ Member
Joined
Oct 16, 2008
Messages
3,939
Reaction score
55
Points
35
cantik tu bro... deal mcm mane??
 

centepede

Active Member
Joined
Feb 15, 2008
Messages
1,371
Reaction score
20
Points
25
cantik...kristal ker...buat sendiri?
ada yg design sendiri oleh makcik saya....bahan2 dtg dari sabah..pearl tuh pun dari sabah:)cgrock
saper berminat nak jadik ajen ym saya:centepede78...nanti saya terangkan syarat2nya
harga insyaalah berpatutan
agen diperlukan ---pengambilan agen adalah terhad
 
Last edited:

centepede

Active Member
Joined
Feb 15, 2008
Messages
1,371
Reaction score
20
Points
25
ya bro cantik... berapa harga
mesti korang ingat mahal kan? insyaalah tak mahal bro... saya bagik harga agen...takan nak tulis kat sini, nanti kalu bro nak jual nanti orang tahu lak harga agen nanti...kalu berminat YM saya...:">
 

ikscentre

Super Active Member
Joined
Jun 14, 2008
Messages
7,905
Reaction score
1
Points
65
PM aku hrg agen tu..
tima kasih.. :)
 

tokmat™

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Dec 23, 2005
Messages
33,932
Reaction score
274
Points
136
ada yg design sendiri oleh makcik saya....bahan2 dtg dari sabah..pearl tuh pun dari sabah:)cgrock
saper berminat nak jadik ajen ym saya:centepede78...nanti saya terangkan syarat2nya
harga insyaalah berpatutan
agen diperlukan ---pengambilan agen adalah terhad
Semua dari Sabah tu.... :-?
Owner duduk sabah juga ke..? :D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register