BTC USD 50,700.3 Gold USD 1,782.23
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Agak-agak korang ada selera tak makan kat restoran cenggini..

kuhik

CG Top Poster Club
Messages
39,519
Paid Membership
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
errk...

Image.065d01c6a656%242e711900%240300a8c0%40noorita.jpg


Image.065e01c6a656%242e711900%240300a8c0%40noorita.jpg


Image.065f01c6a656%242e711900%240300a8c0%40noorita.jpg


Image.066001c6a656%242e711900%240300a8c0%40noorita.jpg


Image.066101c6a656%242e711900%240300a8c0%40noorita.jpg



p/s : maaf jika astrok :D
 
Sponsored Post

wanzex

CG Top Poster Club
Messages
35,554
Joined
Jul 12, 2006
Messages
35,554
Reaction score
1,103
Points
191
astrok ni.
tp tak kisah layan jela.
puak2 depa ni tak kita tmpat beb. hiiiiiiii
nk termuntah plak!
 

DDos

Legendary Member
Messages
14,111
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,111
Reaction score
690
Points
166
kalu kat jepun tahi betul pun dorang makan, tapi tahi perempuan2 cantik je le, uweeekkkkkkkk
 

zkry

Super Active Member
Messages
6,718
Paid Membership
Joined
May 12, 2007
Messages
6,718
Reaction score
109
Points
78
kalu kat jepun tahi betul pun dorang makan, tapi tahi perempuan2 cantik je le, uweeekkkkkkkk

Gilerr ker apa diaorang nihhh....:-&:-&:-&
 
Last edited:

DDos

Legendary Member
Messages
14,111
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,111
Reaction score
690
Points
166
Gilerr ker apa diaorang nihhh....:-&:-&:-&

dah ada thread tu kat cg ni, tak tau mana plak, dah lama dah, tak tau keyword nak search #:-S
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register