Agak-agak korang ada selera tak makan kat restoran cenggini..

CG Sponsors




kuhik

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 12, 2007
Messages
39,519
Reaction score
1,312
Points
191
errk...












p/s : maaf jika astrok :D
 
Sponsored Post

wanzex

CG Top Poster Club
Joined
Jul 12, 2006
Messages
35,554
Reaction score
1,103
Points
191
astrok ni.
tp tak kisah layan jela.
puak2 depa ni tak kita tmpat beb. hiiiiiiii
nk termuntah plak!
 

wicked_game

Active Member
Joined
Nov 12, 2008
Messages
2,044
Reaction score
2
Points
25
twisted mind.. makan smbil ingat membuang.. 8-}
 

DDos

Legendary Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,110
Reaction score
690
Points
166
kalu kat jepun tahi betul pun dorang makan, tapi tahi perempuan2 cantik je le, uweeekkkkkkkk
 

zkry

Super Active Member
Platinum Member
Joined
May 12, 2007
Messages
6,718
Reaction score
109
Points
78
kalu kat jepun tahi betul pun dorang makan, tapi tahi perempuan2 cantik je le, uweeekkkkkkkk
Gilerr ker apa diaorang nihhh....:-&:-&:-&
 
Last edited:

DDos

Legendary Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,110
Reaction score
690
Points
166
Gilerr ker apa diaorang nihhh....:-&:-&:-&
dah ada thread tu kat cg ni, tak tau mana plak, dah lama dah, tak tau keyword nak search #:-S
 
Sponsored Post
Top
Log in Register