ADZ Cycas Sendirian Berhad (771275 - U) - Ternakan Kambing Jubeli Bistari 1

Recommended Brokers


Sponsored Post

MaMuk

Active+ Member
Joined
Sep 10, 2007
Messages
3,624
Reaction score
16
Points
25
ni lagi satu... kompeni anjing yg menjahanamkan duit orang Melayu... kompeni si Tangga Gemilang..
 

mattop

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Mar 20, 2007
Messages
12,390
Reaction score
10
Points
115
sabar mamuk.... sib baik yg nie wa tak terjebak.... :(
 

fms

Legendary Member
Joined
Feb 10, 2007
Messages
19,754
Reaction score
188
Points
123
Salam,


kepada semua SH tangga gemilang .. ada sesiapa tahu tak nama ornag yang bertanggungjawab dalam kes ni.. saya perlukan nama beliau untuk buat sembahyang hajat melalui sesorang ...saya perlulan kerjasama semua ... moga moga itulah iktiar terakhir kita ... wallahualam ...
klu nak doa, sebut jerr management Tangga Gemilang..
 

adiwira

Active Member
Joined
Feb 17, 2011
Messages
1,217
Reaction score
139
Points
33
scam ke ni... ???
 

bouncer

Active+ Member
Joined
Mar 24, 2010
Messages
4,355
Reaction score
7
Points
25
bnyk tul bisnes yg berkonsepkan kongsi2 nih....apapun semoga payment x sangkut kat investor2...all the best TT!!!
 

rosdi80

Active Member
Joined
Aug 21, 2008
Messages
1,421
Reaction score
0
Points
20
Baru baca page 1 nampak okay...bila masuk page akhir,,,akhirnya dh ada yg mengamuk.Nasib tak join dgn compeni ni...
 

ctboys

Active+ Member
Joined
Oct 26, 2009
Messages
2,534
Reaction score
14
Points
25
semua malas nak usaha,tu jadi terpengaruh dengan bende2 ni semua.masing2 nak goyang kaki jer duk umah,pastu duit masuk...x perlu la percaya skim macam ni.lebih baik usaha sendiri.syarikat tu bukan terkenal pun.lain la syarikat besar2 dan dah terjamin..tengok nama pun dah kelakar.
 

gandaduit

Super Active Member
Joined
Mar 26, 2008
Messages
8,479
Reaction score
35
Points
70
hahahahaha..boring la tuh menimbulkan kembali thread lama lama
 
Sponsored Post
Top
Log in Register