ADZ Cycas Sendirian Berhad (771275 - U) - Ternakan Kambing Jubeli Bistari 1

CG Sponsors




samuelkie

Active Member
Joined
Sep 18, 2006
Messages
1,283
Reaction score
3
Points
25
up lagi .. minta kerjasama yang lain bagi nama siapa disebalik semua ini ...
 
Sponsored Post

MaMuk

Active+ Member
Joined
Sep 10, 2007
Messages
3,627
Reaction score
16
Points
25
ni lagi satu... kompeni anjing yg menjahanamkan duit orang Melayu... kompeni si Tangga Gemilang..
 

mattop

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Mar 20, 2007
Messages
12,390
Reaction score
10
Points
115
sabar mamuk.... sib baik yg nie wa tak terjebak.... :(
 

fms

Legendary Member
Joined
Feb 10, 2007
Messages
19,929
Reaction score
222
Points
123
Salam,


kepada semua SH tangga gemilang .. ada sesiapa tahu tak nama ornag yang bertanggungjawab dalam kes ni.. saya perlukan nama beliau untuk buat sembahyang hajat melalui sesorang ...saya perlulan kerjasama semua ... moga moga itulah iktiar terakhir kita ... wallahualam ...
klu nak doa, sebut jerr management Tangga Gemilang..
 

bouncer

Active+ Member
Joined
Mar 24, 2010
Messages
4,354
Reaction score
7
Points
25
bnyk tul bisnes yg berkonsepkan kongsi2 nih....apapun semoga payment x sangkut kat investor2...all the best TT!!!
 

rosdi80

Active Member
Joined
Aug 21, 2008
Messages
1,421
Reaction score
0
Points
20
Baru baca page 1 nampak okay...bila masuk page akhir,,,akhirnya dh ada yg mengamuk.Nasib tak join dgn compeni ni...
 

ctboys

Active+ Member
Joined
Oct 26, 2009
Messages
2,534
Reaction score
14
Points
25
semua malas nak usaha,tu jadi terpengaruh dengan bende2 ni semua.masing2 nak goyang kaki jer duk umah,pastu duit masuk...x perlu la percaya skim macam ni.lebih baik usaha sendiri.syarikat tu bukan terkenal pun.lain la syarikat besar2 dan dah terjamin..tengok nama pun dah kelakar.
 

spellbinder

Active+ Member
Joined
Feb 2, 2011
Messages
3,665
Reaction score
25
Points
30
apa daaa..thread lama bongkar balik...semenjak dua menjak ni ramai yg suka up kan balik thread2 lama..heran aku..
 

gandaduit

Super Active Member
Joined
Mar 26, 2008
Messages
8,485
Reaction score
38
Points
80
hahahahaha..boring la tuh menimbulkan kembali thread lama lama
 
Sponsored Post
Top
Log in Register