BTC USD 36,425.4 Gold USD 1,842.82
Time now: Jun 1, 12:00 AM

ADUN Perak ditahan positif dadah

TXT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
332,809
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
332,809
Reaction score
17,753
Points
2,536
Awards
1
Polis berpangkat pun kena sekali. Menarik. Ayob khan dah naik ni kasi bersih sikit

Dia dah mula tu buat kerja
 
Sponsored Post

jasonbournekillspy

Active Member
Messages
1,544
Joined
Mar 3, 2007
Messages
1,544
Reaction score
239
Points
33
Adun Pasir Bedamar dibebas lepas ditahan kerana positif dadah

Adun DAP Pasir Bedamar, Terence Naidu dibebaskan daripada tahanan selepas ditahan semalam kerana didapati positif bahan terlarang.

Peguamnya RSN Rayer mengesahkan perkara itu dengan Malaysiakini.

“Ya dia (Terence) ditahan.

“Saya hadir prosiding reman hari ini.

“Mereka (polis) meminta empat hari dan saya membantah reman itu. Mahkamah memerintahkan (untuk) dia dibebaskan,” katanya ketika dihubungi malam ini.

Terence, 54, menyandang jawatan Adun selama dua penggal.

Bernama sebelum ini melaporkan seorang Adun Perak ditahan dalam serbuan polis di sebuah kelab malam di Perai, Bukit Mertajam malam tadi.

Dia kemudiannya ditahan selepas didapati positif dadah.

Kes disiasat mengikut Seksyen 15(1)(a) Akta Dadah Berbahaya 1952.

Seksyen itu menetapkan bahawa mana-mana orang yang mengambil atau memberikan kepada dirinya sendiri apa-apa dadah berbahaya adalah bersalah. Mereka yang sabit kesalahan boleh didenda sehingga RM5,000 atau penjara sehingga dua tahun.

Jabatan Siasatan Narkotik Polis Pulau Pinang Mustafa Kamal Gani Abdullah mengesahkan 47 yang lain turut ditahan dalam serbuan jam 9 malam itu.

Sumber: Malaysia Kini
Ciling ni ... Klu melayu dah kene sumpah seranah dah ... Kikiki
 

puyol

CG Top Poster Club
gem
Messages
25,652
Joined
Jun 28, 2011
Messages
25,652
Reaction score
2,903
Points
261
Awards
1
Orang nga kor meng ke?
 

InterFirm

Fun Poster
Messages
341
Joined
Dec 8, 2014
Messages
341
Reaction score
105
Points
23
Langsung aku tak caya.....kalau melibatkan DAP mesti semua ni fitnah...sabotaj....perang sarat....musnahkan imej.....agenda yahudi....Konspirasi dunia.......mesti Freemason punya kerja ni......yg aku tau mereka semua jujur...bersih....tak permah lah buat buat benda mcm ni.....
Dalam grup wassap aku pun semua penyokong ph tak caya. Kata kena set up.
 

TT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgem
Messages
163,439
Joined
Jan 13, 2009
Messages
163,439
Reaction score
22,258
Points
1,831
Awards
1
Asal dpt lawyer power undang2 apa pun bole pusing. 302 pun boleh jamin
 

Jedi

CG Top Poster Club
gem
Messages
47,923
Paid Membership
Top Poster #2
Joined
Feb 15, 2009
Messages
47,923
Reaction score
2,829
Points
261
Awards
1
Positif dah.

Yang kita nak dengar, dia sendiri mengaku salah.

Tak nak nanti puak2 dia kata dia dianiaya la etc.

Tahulah kan puak2 tu camana.
 

g-man

Super Active Member
gem
Messages
6,713
Joined
Jan 16, 2011
Messages
6,713
Reaction score
1,073
Points
151
Kalau penjawat awam men dadah dah kena buang...ni patut terajang terus kluar politik...
 

g-man

Super Active Member
gem
Messages
6,713
Joined
Jan 16, 2011
Messages
6,713
Reaction score
1,073
Points
151
Udah le gi kelab malam, poya sungguh
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register