Adik selebriti bercium sakan

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
TAK SABAR rasanya bila menanti 2009. Maklumlah, jika dah sampai tahun baru, macam-macamlah azam yang Marilyn inginkan.

Dan mana-mana impian tahun ini yang tidak sempat dicapai, Marilyn tolaklah ke tahun seterusnya.

Sebenarnya, Marilyn bukanlah nak mengomel berjela-jela perihal pembukaan tirai 2009, sebaliknya Marilyn sekadar nak meluahkan rasa terkejut badak apabila menerima e-mel daripada teman baik Marilyn yang sedang belajar di luar negara.

Mati-mati ingatkan dia hantar gosip-gosip selebriti yang ada di negara yang sedang dia belajar, rupa-rupanya dia menghantar
satu gambar yang boleh membuatkan Marilyn terkesima seketika.

Marilyn diberi foto seorang gadis Melayu yang bercium mulut dengan teman lelakinya. Tertanya-tanyalah juga siapa empunya diri itu.

Belek punya belek, rupa-rupanya gadis itu merupakan adik kepada selebriti popular yang baru sahaja melangsungkan perkahwinan.

Aduh, macam mana boleh jadi begini adik oi. Dah tahu kakak awak tu dikenali ramai, maka janganlah hendak buat perkara yang boleh memalukan diri dan keluarga.

Jangan ingat awak tu berada nun jauh di negara orang, awak boleh buat sesuka hati tanpa mempedulikan batasan sebagai muslim dan melupakan nilai-nilai ketimuran.

Hmm.. Tapi tak sangka juga teman Marilyn di luar negara turut mengikuti perkembangan gosip-gosip terkini artis tempatan.

TAK SABAR rasanya bila menanti 2009. Maklumlah, jika dah sampai tahun baru, macam-macamlah azam yang Marilyn inginkan.

Dan mana-mana impian tahun ini yang tidak sempat dicapai, Marilyn tolaklah ke tahun seterusnya.

Sebenarnya, Marilyn bukanlah nak mengomel berjela-jela perihal pembukaan tirai 2009, sebaliknya Marilyn sekadar nak meluahkan rasa terkejut badak apabila menerima e-mel daripada teman baik Marilyn yang sedang belajar di luar negara.

Mati-mati ingatkan dia hantar gosip-gosip selebriti yang ada di negara yang sedang dia belajar, rupa-rupanya dia menghantar

satu gambar yang boleh membuatkan Marilyn terkesima seketika.

Marilyn diberi foto seorang gadis Melayu yang bercium mulut dengan teman lelakinya. Tertanya-tanyalah juga siapa empunya diri itu.

Belek punya belek, rupa-rupanya gadis itu merupakan adik kepada selebriti popular yang baru sahaja melangsungkan perkahwinan.

Aduh, macam mana boleh jadi begini adik oi. Dah tahu kakak awak tu dikenali ramai, maka janganlah hendak buat perkara yang boleh memalukan diri dan keluarga.

Jangan ingat awak tu berada nun jauh di negara orang, awak boleh buat sesuka hati tanpa mempedulikan batasan sebagai muslim dan melupakan nilai-nilai ketimuran.

Hmm.. Tapi tak sangka juga teman Marilyn di luar negara turut mengikuti perkembangan gosip-gosip terkini artis tempatan.

Adik ipaq mawi ker?
 
Sponsored Post

mj12

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2008
Messages
11,812
Reaction score
0
Points
110
sapa erk?..:-?
 

eapui

Active+ Member
Joined
Dec 28, 2007
Messages
4,827
Reaction score
7
Points
25
dah ada gambar ari 2 rasanya:-?:-?
 

JaMeQ

Legendary Member
Platinum Member
Joined
May 15, 2007
Messages
16,163
Reaction score
101
Points
123
adik jeniper lopes kot :-?:-?:-?
 

insyi©

CG Top Poster Club
Joined
Mar 1, 2008
Messages
28,101
Reaction score
177
Points
123
adik Ekin.....adik ipar Mawi World....:)) :))

mmg sakan gambar tuh
 

JaMeQ

Legendary Member
Platinum Member
Joined
May 15, 2007
Messages
16,163
Reaction score
101
Points
123
ada thread dlm ni....ko search je "adik ipar mawi"
tul tu..ikut jer apa kak insyi tulih tu..

..klu ko search "adik ipar insyi" ko akan terkojut lak kuar nama aku kang..:">:">:))
 
Sponsored Post
Top
Log in Register