Ade ke LLama kat M'Sia neh????

CG Sponsors




Korang suker ke LLama neh???


  • Total voters
    0

AshFaQue

Active+ Member
Joined
Aug 10, 2008
Messages
3,262
Reaction score
27
Points
30
Saje je nak tanyer llama ade ke kat m'sia nih...klu harge murah nak jugak aku beli sekor....nak wat pet...:):):)

sesape yg X penah tgk menatang nih , tgk la gmbar kt bawah nih









X sanggup ku nak mkn binatang nih...klu kat western country diorang mkn llama nih....cute sgt!!
 
Sponsored Post

wak

Legendary Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
11,359
Reaction score
5
Points
115
mmg comey pung..

kulit dia wak ada la ....bulu dia lembut gak..
 

wak

Legendary Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
11,359
Reaction score
5
Points
115
adei....nak sgt sekor...:D:D:D

mahal ke kulit tu wak??
cam x ssuai ngan iklim kat Malaysia ni kot...

auntie wak yg bg masa dia keje kat Peru dulu....:)cgrock
 

AshFaQue

Active+ Member
Joined
Aug 10, 2008
Messages
3,262
Reaction score
27
Points
30
cam x ssuai ngan iklim kat Malaysia ni kot...

auntie wak yg bg masa dia keje kat Peru dulu....:)cgrock
Oo....

best ker bulu dier TU???LEMBUT KER???

 

tEnuKLang

Super Active Member
Joined
Nov 6, 2007
Messages
5,656
Reaction score
3
Points
65
kat kampung aku ade sekor..tapi orang panggil die kambeng aa..laen eh? :))
 
Sponsored Post
Top
Log in Register