BTC USD 64,939.2 Gold USD 2,357.43
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Adam Corrie makan mi wantan guna chopstick, netizen ‘nasihat’ pakai tangan lebih afdal

Wartawan zaman sekarnag ni nak buat berita senang je

Cari mana2 artis yang post something

Lepas tu selak semua komen2 yang ada

Jumpa je yang negatif, terus screenshot dan buat berita

Kalau x jumpa, dia sendiri akan buat komen

Lepas tu satu Malaysia komen, baca dan kecam balik..

Padahal komen picisan je

Cari rezeki dengan menyebarkan kebencian sesama orang..

Sebab tu kehidupan orang sekarang walaupun berduit x pernah tenang.

Punca rezeki tu x betul
 
Sponsored Post

Mmg la corrie tu makan pakai tangan...
Guna chop stik guna tangan....
Tak pernah lagi tgk guna chop stick pakai kaki...
🤣🤣🤣🤣

Lg 1...
Ni bukan cite lama ke...
Ke cite ni di up kan balik...
😁😁😁

Ontah lah jang
Zaman sekarang mudah yo nak viral walaupun cito lamo
 
Mmg la corrie tu makan pakai tangan...
Guna chop stik guna tangan....
Tak pernah lagi tgk guna chop stick pakai kaki...
🤣🤣🤣🤣

Lg 1...
Ni bukan cite lama ke...
Ke cite ni di up kan balik...
😁😁😁
Yang lama tu yang ni kot sebab selagi lebai tak jadi cerdik selagi itu kes seperti ini akan berlarutan.

IMG-2971.jpg
 
Yang lama tu yang ni kot sebab selagi lebai tak jadi cerdik selagi itu kes seperti ini akan berlarutan.

IMG-2971.jpg

Ni bukan masalah lobai....
Ni masalah prof serba tau...
Smuo bondo dio nak komen....
Al maklum la... Konon2 nk jd no 1 kek media sosial...
Hahahhaha....

Elok yo den tgk lobai kek rmh den pakai chop sticks bila makan sushi...
Tkdo pun org nk tegur2...
🤣🤣🤣
 
Yang lama tu yang ni kot sebab selagi lebai tak jadi cerdik selagi itu kes seperti ini akan berlarutan.

IMG-2971.jpg

Kalau boleh buat lah teguran dulu secara PM/DM
Kan lebih elok
Kalau ada salah faham
Dua-dua pihak terjaga aib
Kan itu lebih elok
 
Contoh terbaik mualaf bangsa India
Ustaz Farid Ravi
Nampak lebih elok berbanding sesetengah Melayu Islam
Itulah dikatakan iman tak dapat diwarisi dari seorang ayah yang bertaqwa
Bila hadir dengan kefahaman yakni cari sendiri
Akan berbeza dengan Islam melalui warisan keluarga

den klu hantar anak ke kuis ujung mggu mesti singgah lepak kek masjid bandar sri putra, lepak maghrib-isyak sbb Ustaz Farid Ravi ngajor kek situ
 
Sponsored Post

Back
Top
Log in Register