Adakah PM korang Tido Atau Terlolap

CG Sponsors




janggut_X

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Oct 23, 2008
Messages
57,870
Reaction score
73
Points
520






Malaysia ada berapa negeri? dalam 3 orang pemimpin Malaysia yang ada dekat situ, tak sorang pun tak perasan? PRIHATINNYA hangpa...!!!

*****-***** je kerajaan Uzbek "*****"kan 3 orang "*****" dari Malaysia...

Tak kan dalam 3 orang tu, sorang pun tak leh nak bukak mulut tegur kesilapan tu? tak kan la sebab Malaysia dapat kontrak dengan Uzbek, benda macam tu pun kita dah tak leh nak tegur?

persoalannya: Bendera MALAYSIA ada berapa bucu bintang?Cuba kira reramai.
 
Last edited:
Sponsored Post

miXxer

Legendary Member
Joined
Nov 12, 2007
Messages
13,252
Reaction score
63
Points
120
aku perasan.. bintang mana depa rembat letak kat flag tu?
 

Kehidupan

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
tak tegur apa nih?
 

achoy76

Active+ Member
Joined
Feb 27, 2008
Messages
2,706
Reaction score
70
Points
35
adakah anda pasti. ini bukan pembohongan. jika ia satu pembohongan, awak bertanggungjawab, saya akan hantar gambar ini ke tv3
 

brozul

Super Active Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
8,469
Reaction score
28
Points
70
bintang tiga tu...
melampau2 lak bucunye...
 

SOUL86F

Legendary Member
Joined
Jan 22, 2008
Messages
10,969
Reaction score
115
Points
123
adakah anda pasti. ini bukan pembohongan. jika ia satu pembohongan, awak bertanggungjawab, saya akan hantar gambar ini ke tv3
wakakaka habis la kena ISA tuan tanah...:eek::eek:
 

aidiryatim

Legendary Member
Joined
Dec 25, 2006
Messages
14,011
Reaction score
22
Points
120
yer.. ade sesiapa leh sahkn kesahihahan gambar nih x.. klu kompem sahih.. sy sendiri akan ajukn kt warkahutkpm.com.my:)):eek:..
bkn xnk komplen terus.. nnt officer byk soal plak.. tel la.. email la.. surat la..klu da kompem sahih.. senang:)paid
 

diablo

Active+ Member
Joined
May 18, 2007
Messages
3,639
Reaction score
10
Points
25
Keh keh keh .

Mcm photoshop je pun ada . Ahahaha . tajuk mmg panas tuan tanah oit
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
aku perasan.. bintang mana depa rembat letak kat flag tu?
biasanya orang tak renung latar belakang...so sapa yang perasan memang power ler..aku pun tak perasan gak...baca comen baru 'nampak'...pak lah lagi ler tak nampak...stim tidoq lagi tu...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register