Adakah normal kerap kencing

CG Sponsors




tyco

Active+ Member
Joined
Sep 16, 2010
Messages
3,992
Reaction score
1,623
Points
101
adakah normal kerap kencing
1.setiap pagi
2.setiap kali nak mandi
3.setiap kali nak solat yang 5
4.setiap kali habis kerja
5.setiap kali nak tido

aku ingat la ...dalam sehari je dekat dekat 10 kali buang air kecil ,ada problem ke
 
Sponsored Post

taurusguy1983

Active Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
1,438
Reaction score
82
Points
40
yang perlu dirisaukan jika

1.Rasa x lawas bila kencing
2.Ada darah dalam air kencing
3.rasa ngilu bila kencing
4.air kencing berbuih
 

FAUZEY_FX

CG Top Poster Club
Joined
Nov 13, 2010
Messages
20,482
Reaction score
804
Points
171
aku pun kerap kencing.. padan la sebab aku byk minur air.. ehhehe
 

anbusan

Super Active Member
Joined
Jan 22, 2006
Messages
7,874
Reaction score
156
Points
83
klu pagi2 aku minum banyak stgh jam sekali aku p kencing haha
 

pudins70

Super Active Member
Joined
Mar 28, 2011
Messages
7,675
Reaction score
542
Points
121
Normal sangat tu kalau sehari 10 kali.
Kalau sampai 20 kali baru tak normal.
 

saidins

Junior Member
Joined
Jan 1, 2008
Messages
83
Reaction score
26
Points
26
Pergi farmasi bayag seploh hengget.. Check gula dlm darah
 

tidusz

Active Member
Joined
Dec 20, 2010
Messages
1,777
Reaction score
36
Points
40
Aku br buat medical cek up kt swasta. Kerap kencing jgak. Semua dh cek dr kepala smp kaki. Semua ok result.jantung sihat. Buah pinggang sihat. Cek kanser semua xde. Cm kolesterol je lbh skit dr biasa. Bila borak psl kerap kencing dr bgtau benda biasa klu minum banyak. Lg elok kerap kencing drpd x lawas. Sbb dr kata buah pinggang aku elok.
 

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
153,956
Reaction score
21,122
Points
1,671
10x tu kerap. kita akan rasa penat klo byk kencing ni
 
Sponsored Post
Top
Log in Register