Adakah anda peminat Filem Bollywood sharekan Movie mana anda suka!!!!!

CG Sponsors




traderfox

Super Active Member
Joined
Apr 25, 2008
Messages
7,576
Reaction score
177
Points
73
sekarang movie tamil lagi naik dari bollywood rasanya
 
Sponsored Post

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
51,188
Reaction score
1,533
Points
596
Try layan movie lama

Akshay kumar

Jaanwar

Memang best layan storyline

 

Jering

Fun Poster
Joined
Mar 14, 2019
Messages
844
Reaction score
148
Points
23
Try layan movie lama

Akshay kumar

Jaanwar

Memang best layan storyline
Cite Bollywood dulu2 storyline bukan sama ke...sama ada cinta yg dihalang, rebut harta ngan balas dendam...tp cuma lagu lain2...suka dgr lagu je...cite dia pnjng sgt dekat 3 jam lebih#:-S
 

kopirait

CG Top Poster Club
Joined
Apr 18, 2010
Messages
32,417
Reaction score
1,439
Points
206
Filem bollywood baru2 sekarang lain macam dia punya pegi.
Dulu balik2 cinta sekarang dah tak lagi. Nyanyi2 pun kurang.

Aku suka akshay kumar punya lakonan dalam movie2 baru bollywood.
 

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
51,188
Reaction score
1,533
Points
596
Filem bollywood baru2 sekarang lain macam dia punya pegi.
Dulu balik2 cinta sekarang dah tak lagi. Nyanyi2 pun kurang.

Aku suka akshay kumar punya lakonan dalam movie2 baru bollywood.
Yer tul filem dia semua ade mesej
 

SmileAlways

Super Active Member
Joined
Aug 11, 2014
Messages
9,311
Reaction score
398
Points
81
20 tahun Kaho Naa Pyaar Hai
Kaho Naa Pyaar Hai fenomena tahun 2000..semua lagu best2..Ek Pal Ka Jee Na..Natum Jano Na Hem
ni filem Bollywood terbest bagi aku! tgk byk kali sampai scene dah melekat dlm kepala
 
Sponsored Post
Top
Log in Register