BTC USD 37,010.6 Gold USD 1,797.54
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Adakah anda peminat Filem Bollywood sharekan Movie mana anda suka!!!!!

traderfox

Super Active Member
Messages
7,770
Joined
Apr 25, 2008
Messages
7,770
Reaction score
243
Points
83
sekarang movie tamil lagi naik dari bollywood rasanya
 
Sponsored Post

dausbiz

CG Hardcore Club
gemgem
Messages
52,500
Paid Membership
Joined
Apr 27, 2015
Messages
52,500
Reaction score
1,793
Points
596
Try layan movie lama

Akshay kumar

Jaanwar

Memang best layan storyline

268x0w.jpg
 

Jering

Fun Poster
Messages
993
Joined
Mar 14, 2019
Messages
993
Reaction score
183
Points
23
Try layan movie lama

Akshay kumar

Jaanwar

Memang best layan storyline

Cite Bollywood dulu2 storyline bukan sama ke...sama ada cinta yg dihalang, rebut harta ngan balas dendam...tp cuma lagu lain2...suka dgr lagu je...cite dia pnjng sgt dekat 3 jam lebih#:-S
 

kopirait

CG Top Poster Club
gem
Messages
39,304
Joined
Apr 18, 2010
Messages
39,304
Reaction score
3,007
Points
266
Awards
1
Filem bollywood baru2 sekarang lain macam dia punya pegi.
Dulu balik2 cinta sekarang dah tak lagi. Nyanyi2 pun kurang.

Aku suka akshay kumar punya lakonan dalam movie2 baru bollywood.
 

dausbiz

CG Hardcore Club
gemgem
Messages
52,500
Paid Membership
Joined
Apr 27, 2015
Messages
52,500
Reaction score
1,793
Points
596
Filem bollywood baru2 sekarang lain macam dia punya pegi.
Dulu balik2 cinta sekarang dah tak lagi. Nyanyi2 pun kurang.

Aku suka akshay kumar punya lakonan dalam movie2 baru bollywood.

Yer tul filem dia semua ade mesej
 

SmileAlways

Super Active Member
Messages
9,968
Joined
Aug 11, 2014
Messages
9,968
Reaction score
472
Points
91
20 tahun Kaho Naa Pyaar Hai
Kaho Naa Pyaar Hai fenomena tahun 2000..semua lagu best2..Ek Pal Ka Jee Na..Natum Jano Na Hem
ni filem Bollywood terbest bagi aku! tgk byk kali sampai scene dah melekat dlm kepala
54d9341330996304.jpg
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register