BTC USD 43,046.8 Gold USD 1,749.80
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Adakah anda masih mengunjungi bomoh, pawang & dukun?

Status
Not open for further replies.

sconsult

CG Top Poster Club
Joined
Dec 10, 2007
Messages
22,646
Reaction score
656
Points
161
Tajuk ni saya buka kerana ianya berlaku di dalam kehidupan kita sehari2. Kebanyakan dari kita yang mempunyai masalah, masih lagi mengunjungi bomoh/pawang/dukun sebagai salah satu ikhtiar untuk mengatasi masalah masing2. Rakan2 CG yang bermasalah bolehlah berkongsi masalah masing2 di sini.
 
Sponsored Post

butterland

Legendary Member
Joined
Jan 2, 2008
Messages
11,417
Reaction score
208
Points
123
Tajuk ni saya buka kerana ianya berlaku di dalam kehidupan kita sehari2. Kebanyakan dari kita yang mempunyai masalah, masih lagi mengunjungi bomoh/pawang/dukun sebagai salah satu ikhtiar untuk mengatasi masalah masing2. Rakan2 CG yang bermasalah bolehlah berkongsi masalah masing2 di sini.

ni nk kongsi masalah ke?atau nak tau pasal berubat cara tradisional...?
 

kapak

Legendary Member
Joined
May 30, 2008
Messages
19,627
Reaction score
265
Points
131
kt kg saya masih ramai yg amalkan perubatan tradisional ni
 

rockstar

Active+ Member
Joined
Jan 7, 2007
Messages
4,835
Reaction score
35
Points
30
miahahah den suke jumpe dukun amik batu jerk...hihihi
 

amira88

Legendary Member
Joined
Mar 5, 2008
Messages
12,032
Reaction score
12
Points
115
cousin aku ajak aku teman dia g jumpa bomoh a.k.a dukun nk mndi bunga...
 

brozul

Super Active Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
8,469
Reaction score
28
Points
70
benda ni kekadang2 kita kena percaya...
coz mmg wujud pon perubatan2 batin ni...
mmg ramai yg tk percaya, except da kena batang hdung sendiri.
aku pon dulu tk percaya disihir.
tapi skang percaya la...
tentang bab mengunjungi ni tgk gak la...
if g spital tk sembuh2 try la pulak traditional...
itu jer... kita berhak mencuba tp jgn jumpa yg salah...
jumpa tok guru..
 

zulco

Active+ Member
Joined
Jun 7, 2008
Messages
3,245
Reaction score
33
Points
40
benda ni kekadang2 kita kena percaya...
coz mmg wujud pon perubatan2 batin ni...
mmg ramai yg tk percaya, except da kena batang hdung sendiri.
aku pon dulu tk percaya disihir.
tapi skang percaya la...
tentang bab mengunjungi ni tgk gak la...
if g spital tk sembuh2 try la pulak traditional...
itu jer... kita berhak mencuba tp jgn jumpa yg salah...
jumpa tok guru..

betul tu..........
 

rafina_80

Active+ Member
Joined
Jan 30, 2008
Messages
4,102
Reaction score
44
Points
30
aku klu ada masalah nak berubat ker anak kena ganggu ker aku tak gi jumpa bomoh..aku lebih suka pi umah kiai..ustaz..pak imam...rase lebih yakin..
 

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,520
Reaction score
19
Points
65
ada sesetengah masalah atau penyakit yg perlu jumpa bomoh gak sebenarnya..

tapi kena kaji dulu ar latarbelakang bomoh tu dulu..

kat kg aku ada sorang bomoh tu,terer gak..tapi baru meninggal..

dah tak dak hero kampung..
 

nazwa69.net

Super Active Member
Joined
Feb 20, 2007
Messages
5,729
Reaction score
61
Points
75
selagi bomoh, pawang, dukun ni berlandaskan cara Islam, tak salah jumpa... kekadang sakit2 melibatkan batin ni, bukan Doktor leh buat..
 
Status
Not open for further replies.
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register