BTC USD 63,056.6 Gold USD 1,745.16
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Santai Adakah aku sedang melihat masa lalu?

cryptodoge

Fun Poster
Joined
Sep 1, 2017
Messages
690
Reaction score
84
Points
20
Bila aku buka youtube aku search video lama, contoh tahun 1900. So, bila aku tengok video tu adakah aku sedang melihat masa lalu? Aku tak maksudkan aku pergi ke masa lalu, tapi adakah aku sebenarnya sedang melihat masa lalu? Kalau betol boleh lihat masa lalu mungkin tak mustahil boleh lihat masa depan? cuma tak boleh berada pada masa itu sahaja ?
 
Sponsored Post

kunci93

Active Member
Joined
Jul 11, 2012
Messages
1,671
Reaction score
33
Points
40
mohon tt upload video dr masa depan..nak tgk
 

jagajaga

Active Member
Joined
Jul 7, 2009
Messages
1,468
Reaction score
97
Points
40
Mmg la ape yg kite nampak, dengar, rase adalah info dari masa lepas
Mana mungkin boleh nampak, dengar, rase info dari masa hadapan
Stakat ilmu sains yg ade hari ni mcm tu la
 

Rizal

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Sep 25, 2008
Messages
12,229
Reaction score
682
Points
201
masa lalu dh berlaku mmg blh tgk balik klu rekod..nak tgk brp kali pun xde mslh :D
masa depan pulak belum berlaku. lain sgt tu
 

jaws_am

Legendary Member
Joined
May 29, 2008
Messages
12,436
Reaction score
2,790
Points
201
Thread deep ni..
Nak tgk masa depan ? Boleh
Ianya boleh muncul dlm mimpi..

Tapi ada amalannya..
Setakat siang malam layan fb, cg, chart,

Mmg tak dapat.. :p
 

belam

Super Active Member
Joined
Jul 29, 2013
Messages
5,933
Reaction score
263
Points
81
benda yang takkan pernah muncul ialah masa depan.
cthnya esok...bila tibanya esok dah jd hari ini...mn perginya esok?takkan ada.
apa la aku merapu:(scam
 

akukuli

Active Member
Joined
Oct 17, 2013
Messages
2,401
Reaction score
101
Points
38
X mintak banyak tt..
Tolong snap chart mt4 utk setahun je takpe dah...
 

cryptodoge

Fun Poster
Joined
Sep 1, 2017
Messages
690
Reaction score
84
Points
20
Mmg la ape yg kite nampak, dengar, rase adalah info dari masa lepas
Mana mungkin boleh nampak, dengar, rase info dari masa hadapan
Stakat ilmu sains yg ade hari ni mcm tu la
Mmg kita tak nampak tapi sebagai seorang muslim kita percaya kemunculan dajjal, hari kiamat akan tiba di masa akan datang. Bukan kah itu juga info ? cuma belum tahu bila sahaja. Tapi dia sudah "ada".
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register