Adakah airsoft telah dibenarkan di malaysia?

Recommended Brokers


aqhaziq

Active+ Member
Joined
Jan 21, 2008
Messages
3,050
Reaction score
161
Points
33
3 taun lepas senang2 je bleh dpt kat rantau panjang.
ada abg tu bleh tolong bli kat golok.
skrg dia dah xberani.

masa dia offer tu aku dah takut nak beli.
skrg lg la takut..

kalau dapat layan mmg best.
mmg mcm real.

tong drum besi tu senang2 ke tembus..
 
Sponsored Post

Muhamad88

Junior Member
Joined
Nov 28, 2012
Messages
99
Reaction score
0
Points
6
spe2 yg tau mne nk crik air soft gun ni roger2 la ek. da lme crik haha
 

Hitman™

Legendary Member
Joined
Apr 27, 2010
Messages
12,286
Reaction score
161
Points
128
3 taun lepas senang2 je bleh dpt kat rantau panjang.
ada abg tu bleh tolong bli kat golok.
skrg dia dah xberani.

masa dia offer tu aku dah takut nak beli.
skrg lg la takut..

kalau dapat layan mmg best.
mmg mcm real.

tong drum besi tu senang2 ke tembus..
btol tue..spupu aku pernah beli

sbiji ak47...aku xingt brape dye beli..

tp kt sna lar..

last time aku g xjumpe da airsoft neh..
 

kimi9

Freshie
Joined
Jan 2, 2013
Messages
1
Reaction score
0
Points
3
ada x airsoft gun ,pistol yang bawah rm 250?kalau ad pm ye
 

jebadz

Freshie
Joined
Jan 9, 2013
Messages
1
Reaction score
0
Points
3
Assalam... nk carik M4A1... klu sesaper ade jual or nk jual, pm sy... mekasih
 

balang

Super Active Member
Joined
Aug 28, 2009
Messages
7,397
Reaction score
62
Points
70
terbaik airsoft, ada rezeki nak beli..
 

BusinezBoy

Permanently Banned
Joined
Oct 31, 2014
Messages
67
Reaction score
0
Points
6
Saya Mencari G18 Gas Blow Back.... dengan Gas refill.. kalau ada.. please PM.. thanks.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register