Adakah ada loan untuk Blacklist Swasta dan Tak boleh buat PGM

CG Sponsors




mie1975

Junior Member
Joined
Jun 9, 2008
Messages
72
Reaction score
0
Points
6
Salam Semua,

Saya cuma musykil...selama nie semua loan yang ditawarkan adalah untuk oghang2 yang kerajaan dan yang boleh buat PGM. Tak ada ke bank / koperasi yang boleh buat loan untuk yang blacklist dan tak boleh buat PGM. Sebab rata rata nye ahli CG adalah yang Blacklist dan tak boleh buat PGM....Sila Komen kit.......:">
 
Sponsored Post

azriusre

Active+ Member
Joined
Sep 27, 2008
Messages
4,078
Reaction score
9
Points
25
Apa yang hang musykilkan...kalau keja swasta campur blacklist macam mana nak apply loan...kalau hang nak tau aku ni dah apply rata tempat dah...orang kata selagi belum tutup mata cari loan cari loan. Aku nie dah kira masak dengan orang orang yang tawarkan loan untuk keja swasta blacklist..cakap tak selupa bikin..
 

zalnet

Super Active Member
Joined
Feb 13, 2006
Messages
5,155
Reaction score
286
Points
81
Apa yang hang musykilkan...kalau keja swasta campur blacklist macam mana nak apply loan...kalau hang nak tau aku ni dah apply rata tempat dah...orang kata selagi belum tutup mata cari loan cari loan. Aku nie dah kira masak dengan orang orang yang tawarkan loan untuk keja swasta blacklist..cakap tak selupa bikin..

Fuh..memang susah beb..Kesian tengok org keje swasta ni, nak2 company kecil mcm aku ni huhuhu
 

mie1975

Junior Member
Joined
Jun 9, 2008
Messages
72
Reaction score
0
Points
6
Betul kata hang tu....cian kat orang2 cam kita.nie...
 

pijan

Active Member
Joined
Dec 16, 2008
Messages
1,215
Reaction score
1
Points
25
swasta...blacklist..:(:)((
 
Sponsored Post
Top
Log in Register