BTC USD 62,276.7 Gold USD 1,806.18
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Adab haiwan....borak2 ayam & kambing..

aztina

Active Member
Joined
Mar 8, 2010
Messages
1,930
Reaction score
1
Points
25
Pada suatu hari,ayam telah menghiaskan dirinya dengan menyangkut manik-manik yang berkilauan pada setiap helaian bulunya. Tajinya diasah sehingga berkilauan dan berjalanlah ia menuju ke kediaman kambing.



Tiba di kediaman kambing, ayam pun menyapa sahabatnya itu.



Ayam : Kambing, pekabo?



Kambing : Baik. Wah,ayam. Bukan main lagi kau. Kau nak ke manahensem-hensem ni.



Ayam : Takde ke mana. Sesajalah nak tengok riaksi engko.



Kambing : Tapi kan ayam, macam mana pun ko berhias, ko jalan tetap kaki ayam, kan?



Ayam : Ko kutuk aku ye. Ko pun apa kurangnya.....



Kambing : Apsal pulak?



Ayam : Nampak macam alim. Bela janggut. Tapi TELUR nampak.. :))


maaf ye mod kalau dah ade :)
 
Sponsored Post

sawamura

Legendary Member
Joined
Mar 24, 2010
Messages
12,479
Reaction score
925
Points
161
Astrok ceria channel 611.. tapi nk layan boleh laa :)paid
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register