ada tak saper2 boleh tolong utk dapatkan CC citibank shell pye..

CG Sponsors




danielz_des82

Junior Member
Joined
Jan 27, 2010
Messages
51
Reaction score
0
Points
6
salam...
mintak tolong kalau ada sape2 kat sini boleh bantu utk dapat kan CC-shell citibank.
coz susah sgt nak deal ngan org bank...cerewet sgt...

n boleh bg tahu tak...ok ke tak CC ni...
kalau boleh dapat opinion daripada mane CG member tentang CC ni pun bagus jgk...

:)cgrock:)cgrock:)cgrock:)cgrock
 
Sponsored Post

agen

Fun Poster
Joined
Sep 5, 2007
Messages
694
Reaction score
27
Points
20
klu nak apply kad kredit bank rakyat dan bank islam blh la...hehe
 
Sponsored Post
Top
Log in Register