Ada suara dalam kepala.PKP CORONA VIRUS

CG Sponsors




@D8m

Freshie
Joined
Apr 10, 2020
Messages
2
Reaction score
0
Points
3
Hai . aku tak tahu nak mulakan macamana.
cuma ..rasa marah dendam ni dah mula kuasai perasaan . ya , dah kuasai minda aku.
harini aku cari tukang santau . Ya Allah , apa aku dah buat ni? .

aku marah dan dendam sangat . sebelum ni aku tak macamni . aku marah dan dendam pada offcmate aku. rasa nak bunuh saja dia.
hari2 tak pernah terlupa untuk rasa marah dan dendam pada dia . tolong aku .sedangkan aku baru 2 bulan lebih bekerja di situ.

harini aku cari tukang santau . bulan lepas , aku rasa puas sangat bila dia tiba2 jatuh sakit .perlu rehat sebulan. aku rasa lpang sgt bekerja.
kenapa aku rasa mcm tu? .aku bukan org mcm tu .maafkan aku.

aku benci dia selepas aku dapat tahu semua benda yang dia lakukan pada aku di belakang aku .
semua orang ada limiit dia. tolong aku.
 
Sponsored Post

kopirait

CG Top Poster Club
Joined
Apr 18, 2010
Messages
34,147
Reaction score
1,892
Points
206
harap saudara dapat bertubat dan memohon keampunan daripada Allah SWT.
 

Name:

Active Member
Joined
Dec 25, 2012
Messages
1,968
Reaction score
246
Points
43
cuba cite apa yg marah sangat.
 

pijoe

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
13,219
Reaction score
1,179
Points
221
Hai . aku tak tahu nak mulakan macamana.
cuma ..rasa marah dendam ni dah mula kuasai perasaan . ya , dah kuasai minda aku.
harini aku cari tukang santau . Ya Allah , apa aku dah buat ni? .

aku marah dan dendam sangat . sebelum ni aku tak macamni . aku marah dan dendam pada offcmate aku. rasa nak bunuh saja dia.
hari2 tak pernah terlupa untuk rasa marah dan dendam pada dia . tolong aku .sedangkan aku baru 2 bulan lebih bekerja di situ.

harini aku cari tukang santau . bulan lepas , aku rasa puas sangat bila dia tiba2 jatuh sakit .perlu rehat sebulan. aku rasa lpang sgt bekerja.
kenapa aku rasa mcm tu? .aku bukan org mcm tu .maafkan aku.

aku benci dia selepas aku dapat tahu semua benda yang dia lakukan pada aku di belakang aku .
semua orang ada limiit dia. tolong aku.
sila cerita di balai polis
 

pinjamankereta2013

Fun Poster
Joined
Feb 8, 2013
Messages
730
Reaction score
96
Points
30
rezeki di tangan Allah
xyah berdendam
usaha shj cari kerja lain
bila bergaduh sesama rakan sekerja
kerja akan jadi sentiasa terbeban
 

imatheonlyone

Legendary Member
Joined
Mar 11, 2009
Messages
13,044
Reaction score
419
Points
141
Orang macam kau adalah orang yg patut Di jauh Kan kerana suka panggil geng ko yakni Jin...

Nak cakap lebih2 xleh nnt ko santau Aku lak
 

dloanman

Legendary Member
Joined
Apr 15, 2012
Messages
18,119
Reaction score
1,389
Points
206
releks bro, wa tau lu tensyen mcm2 hal

ive been there

wa kesian lu bro, jadi wa nak kasi percuma kat lu bro

dapatkan kaunseling percuma utk setel mslh lu bro KLIK SINI
 

akukuli

Active Member
Joined
Oct 17, 2013
Messages
2,190
Reaction score
65
Points
35
saudara amik pisau pi tikam beliau.

the end.
 

ahmaddpintu

Fun Poster
Joined
Dec 24, 2017
Messages
127
Reaction score
44
Points
30
RM0. Talian sokongan emosi dan psikososial COVID-19 beroperasi setiap hari, dari 8 pagi - 5 petang. Hubungi 011-63996482, 011-63994236 atau 03-29359935.
 

xerocracker

Active+ Member
Joined
Oct 3, 2007
Messages
2,950
Reaction score
35
Points
30
RM0. Talian sokongan emosi dan psikososial COVID-19 beroperasi setiap hari, dari 8 pagi - 5 petang. Hubungi 011-63996482, 011-63994236 atau 03-29359935.
cara bantuan yang bagus.. xfaham yang lain komen tak membawa faedah..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register