BTC USD 65,171.2 Gold USD 1,787.28
Time now: Jun 1, 12:00 AM

ADA SESIAPA TAU: Mana tempat boleh bagi pinjam duit dengan cagaran hartanah?

sal

Fun Poster
Joined
Feb 1, 2009
Messages
191
Reaction score
0
Points
10
Salam.

Ada sesiapa tau mana nak pi pinjam duit selain dari along & bank untuk org blacklisted mcm aku ni?

Nak guna geran tanah sbg cagaran. Ada dapat satu nombor yg boleh bg loan dgn cagaran rumah/tanah ni. Call org tu ckp nk yg dekat2 jer...sudah nak pi tgk tanah tu katanya...huhuhu...sedih tul...ingatkan boleh la sbb dalam iklannya ckp kwsn semenanjung m'sia boleh...alih2 tak boleh pulak... Tanah yang ku ada terletak di Kuala Lipis. Nak cari duit buat meniaga.

Ada sesiapa yang boleh bagi loan dgn cagaran ataupun kenal sesiapa yang boleh bagi loan camtu? Silalah bagitau ya...

Terima Kasih Daun Keladi:)cgrock
 
Sponsored Post

aes

Super Active Member
Joined
Apr 12, 2008
Messages
9,557
Reaction score
19
Points
65
Salam.

Ada sesiapa tau mana nak pi pinjam duit selain dari along & bank untuk org blacklisted mcm aku ni?

Nak guna geran tanah sbg cagaran. Ada dapat satu nombor yg boleh bg loan dgn cagaran rumah/tanah ni. Call org tu ckp nk yg dekat2 jer...sudah nak pi tgk tanah tu katanya...huhuhu...sedih tul...ingatkan boleh la sbb dalam iklannya ckp kwsn semenanjung m'sia boleh...alih2 tak boleh pulak... Tanah yang ku ada terletak di Kuala Lipis. Nak cari duit buat meniaga.

Ada sesiapa yang boleh bagi loan dgn cagaran ataupun kenal sesiapa yang boleh bagi loan camtu? Silalah bagitau ya...

Terima Kasih Daun Keladi:)cgrock

kalau kat melaka blh kenalkan ..... ni jauh sangat bro
 

sal

Fun Poster
Joined
Feb 1, 2009
Messages
191
Reaction score
0
Points
10
Alaaaaa...huhuhuuuu...jauh ler pulak...tanah tu di Lipis tp sy di KL
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register