BTC USD 37,577.0 Gold USD 1,792.10
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Ada sesapa kenal artis nih???

badrush

Super Active Member
Messages
5,520
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,520
Reaction score
19
Points
65
Korang mesti tak kenal siapa dia kan??


heathLedger.jpg


HeathLedger2.jpg



tapi korang mesti kenal dia nih...






















scroll lagi bawah...

















HeathJoker1.png





heath-joker.jpg





Okeh...nama dia heath ledger..atau lebih glamer JOKER.dia ada lah watak Joker dalam filem the dark night..

aku minat sangat lakonan dia..aku bagi 10 bintang..

tapi aku dgr dia dah mati.. sebelum filem dark night habis pengambaran..

ada sesapa leh kongsi info??
 
Sponsored Post

bellaluna

Legendary Member
gem
Messages
11,891
Joined
Jun 12, 2008
Messages
11,891
Reaction score
2
Points
115
mati overdose pill tido. #:-S#:-S
 

alonso

CG Hardcore Club
gemgem
Messages
62,521
Paid Membership
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,521
Reaction score
426
Points
531
da lama da dia mati

takkan ko tak tahu kot???haha
 

GT

CG Top Poster Club
gem
Messages
38,557
Paid Membership
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Tak silap aku lama jugak mamat ni dah kemas...
 

zerodecibal

Super Active Member
Messages
5,547
Joined
Jun 18, 2008
Messages
5,547
Reaction score
5
Points
65
dia dah mati.... takkan dia tak beritahu ko kut
 

bellaluna

Legendary Member
gem
Messages
11,891
Joined
Jun 12, 2008
Messages
11,891
Reaction score
2
Points
115
aku dengar camtu jgk..

tapi sayang...

lakonan dia aku respek gilos..

sbb dia aku minat tgk dark night..

erm.

keberkesanan dier bwk watak joker tue sampai tenggelam watak batman. :)cgrock
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register