Ada sesapa kenal artis nih???

CG Sponsors




badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
Korang mesti tak kenal siapa dia kan??







tapi korang mesti kenal dia nih...






















scroll lagi bawah...



























Okeh...nama dia heath ledger..atau lebih glamer JOKER.dia ada lah watak Joker dalam filem the dark night..

aku minat sangat lakonan dia..aku bagi 10 bintang..

tapi aku dgr dia dah mati.. sebelum filem dark night habis pengambaran..

ada sesapa leh kongsi info??
 
Sponsored Post

bellaluna

Legendary Member
Joined
Jun 12, 2008
Messages
11,891
Reaction score
2
Points
115
mati overdose pill tido. #:-S#:-S
 

alonso

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
da lama da dia mati

takkan ko tak tahu kot???haha
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Tak silap aku lama jugak mamat ni dah kemas...
 

zerodecibal

Super Active Member
Joined
Jun 18, 2008
Messages
5,547
Reaction score
5
Points
65
dia dah mati.... takkan dia tak beritahu ko kut
 

bellaluna

Legendary Member
Joined
Jun 12, 2008
Messages
11,891
Reaction score
2
Points
115
aku dengar camtu jgk..

tapi sayang...

lakonan dia aku respek gilos..

sbb dia aku minat tgk dark night..
erm.

keberkesanan dier bwk watak joker tue sampai tenggelam watak batman. :)cgrock
 
Sponsored Post
Top
Log in Register