ada sapa2 pandai scan?

CG Sponsors




edyipohmali

Active Member
Joined
Dec 11, 2008
Messages
2,125
Reaction score
7
Points
25
thread ni ditutup..tq
 
Last edited:
Sponsored Post

MASTER ZEKAMAN

Active+ Member
Joined
Sep 16, 2008
Messages
4,231
Reaction score
51
Points
30
tak tau nk kata apa la..rasa ada jin yg berdamping dgn abang tu..pasal tongkat tu..aku rasa pernah tgk..dah lupa namanya...tak tahu la kot lebih kurang bentuknya....wallahualam...

cahaya tu mungkin juga effect flash camera tu kot....
 

MASTER ZEKAMAN

Active+ Member
Joined
Sep 16, 2008
Messages
4,231
Reaction score
51
Points
30
abang ko selama ni ada menuntut ilmu apa2 ker...saja tanya...nk sebut ilmu apa..seram jugak..hehehehe
 

edyipohmali

Active Member
Joined
Dec 11, 2008
Messages
2,125
Reaction score
7
Points
25
tak tau nk kata apa la..rasa ada jin yg berdamping dgn abang tu..pasal tongkat tu..aku rasa pernah tgk..dah lupa namanya...tak tahu la kot lebih kurang bentuknya....wallahualam...

cahaya tu mungkin juga effect flash camera tu kot....
x juga bro..gambar yg lain takde pun effect flash pun. lagi pun tempat yg sama ditangkap...
 

MASTER ZEKAMAN

Active+ Member
Joined
Sep 16, 2008
Messages
4,231
Reaction score
51
Points
30
tongkat tu mesti ada senjata mcm lembing/pisau..betul ker?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register