BTC USD 23,680.9 Gold USD 1,791.29
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Ada pembunuhan berlaku di rumah aku

pelangi_muslimah87

Fun Poster
Messages
345
Joined
Oct 29, 2009
Messages
345
Reaction score
0
Points
10
salam..
Seperti tajuk di atas, ada pembunuhan berlaku di rumah aku. Aku tak tahu kenapa dia sanggup bunuh anak dia sendiri..
Rilex2x.. bukan manusia, tapi kucing..
Minggu lepas, kucing tu melahirkan 3 ekor anak. Comey.. Tapi semalam dan pagi ni, 2 ekor anaknya di makan. Tinggal separuh badan je. Kepala semua hilang.. Sekarang tinggal sekor je anak dia. Sian weyh :((

NAPE MAK DIA MAKAN ANAK DIA??? :-?
Balik ni karang, entah2, sekor lagi tu pun dia makan jugak.. KENAPA BAH, KUCING ITU MAKAN ANAK DIA BAH?? ~X(
 
Sponsored Post

decalXsia

Super Active Member
Messages
5,492
Joined
Jun 25, 2008
Messages
5,492
Reaction score
100
Points
73
ko x bg die mkn whiskas..2 pasl die merusuh..;p
 

azrul282

Active+ Member
Messages
3,686
Joined
Jun 23, 2008
Messages
3,686
Reaction score
59
Points
30
dia bau bukan dari dia kot?biase bapak je yg mkn anak.
 

lwashere

Active Member
Messages
2,163
Joined
Oct 22, 2008
Messages
2,163
Reaction score
18
Points
35
Awards
1
pasal kucing tu lapo tu.dulu kucing aku camtu jugak tapi sblum kene mkn da dihalang
 

amuk293

Active+ Member
Messages
4,264
Joined
Jan 10, 2008
Messages
4,264
Reaction score
69
Points
30
betul2..biasa bapak yang makan..mana ade mak kucing makan anak dia...
 

fido1

Banned
Messages
7,268
Joined
Oct 25, 2009
Messages
7,268
Reaction score
339
Points
81
hurm..yang aku tahu biasanya kucing jantan yang akan bunuh anak kucing ni. sebabnya, kucing jantan tu taknak anak kucing tu membesar dan menjadi seorang hero.

kalau korang perasan, mak kucing akan selalu pindahkan tempat anak - anak dia. supaya kucing jantan tak jumpa anak - anak kucing untuk dibunuh :)
 

mint

Super Active Member
Messages
5,432
Joined
Apr 27, 2009
Messages
5,432
Reaction score
16
Points
65
selalunya kucing klau mkn anak dia, mesti anak dia bila besar akan jadi garang mcm rimau..org tua2 kata la..

tp apa2 pun, dah dia tu haiwan, mmg dah lumrah dia mcm tu.. :D :D
 
Sponsored Post

Top
Log in Register