Acap Hilang Ketika Larian, Mayat Reput Dalam Gulungan Karpet

Recommended Brokers


Name:

Active Member
Joined
Dec 25, 2012
Messages
1,731
Reaction score
179
Points
33
boleh keluar ke kalau dok panggil macam tu..
 
Sponsored Post

mrcreator

Fun Poster
Joined
May 23, 2016
Messages
158
Reaction score
20
Points
15
klu nk hide..x nk cita..x yah la letak "ada gangguan tp kami terpaksa simpan".."ada sesuatu tp x boleh ckp"...x yah update trus lg senang..x la org dok tanya..
Ini macam ayat biasa orang-orang macam nie. Macam ada misteri/mistik sikit apa yang diorang buat nie kononnya. Kalau tengok video-video yang macam nie, diorang akan jalan sana sini, lepas tu diorang kata bulu roma meremang, rasa something yang kita tak tau betul ke tak, lepas tu nanti bgtau selalu boleh nampak je, tapi kali nie tak keluar, mungkin sebab ada orang asing/ada kamera video. Yelah tu...
 

alpine_star

Legendary Member
Joined
Oct 3, 2010
Messages
13,875
Reaction score
116
Points
123
sja hide2 nk soh org tanya le tu...sembang je tuh...
konon2 dier sorang jer ada ilmu tu..diaorg ni sbnrnyer mcm main jackpot jugak..klo mengena tekaan diaorg, kaya..klo xkene, diaorg xrugi pun..hahaha
 

abdulricks85

Active+ Member
Joined
Jul 31, 2010
Messages
3,119
Reaction score
35
Points
30
Biasa gangguan jadi kuat bila masuk antara maghrib sehingga isyak...tu la paling banyak merayau. sebab tu la tak digalakkan mandi masa tu...buatnya mandi bogel,kena dengan jin asyik,habisla kena ikut sampai kemana2...asal jumpa lubang yang boleh tembus dalam badan,senang2 je dia masuk keluar
 

oldtbone

Legendary Member
Joined
May 25, 2012
Messages
17,162
Reaction score
3,677
Points
191
Rondaan Dan Pandangan Pak Firdaus (Perawat Dari Kelantan)

7:20 cantik pulak pokok kelapa tu tersusun tepi jalan.. sama tinggi ... sama lurus ...sama tersusun .. (y)
 

epozer

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Aug 2, 2010
Messages
14,458
Reaction score
373
Points
131
Sape plkni?ah macam2lah.spot la tpt disyakilah,apa bendalah.
kampung pakcik aku
..lokasi ni aku tau.... awal 2 video tgk pokok sena tu mcm aku cam...masuk lap 1st sah kat sana...
budak 2 gopeng ko yg post video
 
Sponsored Post
Top
Log in Register