Abang dan adik merogol gadis yg sama

CG Sponsors




alonso

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
KUALA KUBU BHARU: Pertemuan kali pertama mengundang padah apabila seorang remaja bawah umur dirogol lelaki baru dikenalinya.
Lebih malang lagi, mangsa yang berusia 14 tahun itu bukan saja menjadi pemuas nafsu lelaki terbabit, malah turut dirogol abang kenalan barunya di sebuah rumah di Kampung Bilal, Hulu Bernam di sini.

Ketua Polis Hulu Selangor, Superintendan Norel Azmi Yahya Affendi, berkata kejadian berlaku jam 9 pagi Ahad lalu selepas mangsa dipelawa keluar untuk bersarapan.

“Mangsa pada mulanya didatangi sahabatnya yang meminta hutang RM20 di rumahnya di Felda Sungai Behrang jam 7.45 pagi. Pada masa yang sama kawannya itu membawa seorang lagi rakan lain.

“Selepas membayar hutang, rakan kepada kawan lelakinya itu mengajak mangsa bersarapan dan pelawaan itu diterima,” katanya.
Norel berkata, mangsa diajak ke rumah kenalan barunya itu dengan alasan mengambil barang, namun dia dipaksa melakukan hubungan seks.

“Lebih malang lagi, mangsa turut dirogol abang lelaki itu sebelum dihantar pulang ke rumahnya dua jam kemudian dan dia membuat laporan polis sebelum di hantar ke hospital untuk pemeriksaan.

“Doktor mengesahkan terdapat kesan rogol dan susulan itu polis menahan suspek pertama berumur 17 tahun manakala suspek kedua melarikan diri,” katanya.
 
Sponsored Post

CL's

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Apr 28, 2009
Messages
14,094
Reaction score
246
Points
128
kenapa asyik citer pasal rogol je kat Mesia nie?buat Hukum hudud la wei Malaysia...sian anak2 dara hilang maruah....:mad::mad:
 

zeroyjk

Fun Poster
Joined
Jan 19, 2009
Messages
912
Reaction score
15
Points
15
hukum org kena rogol better wat rejap smpai mati live at TV!!!! sure 100% org x berani nak rogol... DAMMIt
 

puyong

Super Active Member
Joined
Jan 29, 2007
Messages
6,474
Reaction score
15
Points
65
kenapa asyik citer pasal rogol je kat Mesia nie?buat Hukum hudud la wei Malaysia...sian anak2 dara hilang maruah....:mad::mad:
ni aku stuju sangat2 ni...:)cgrock:)cgrock
 

alonso

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
bila da pass kat abg,tu yg jd rogol tu
 

Jeb

CG Top Poster Club
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
kenapa asyik citer pasal rogol je kat Mesia nie?buat Hukum hudud la wei Malaysia...sian anak2 dara hilang maruah....:mad::mad:
peh.itu ke maksud maruah bagi bro?sian kat gadis2 lasak yg takde dara sebb lasak sgt tu padahal depa tak pnah kne rogol pun.:)
 

irsaffy

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2007
Messages
42,957
Reaction score
268
Points
131
bila da pass kat abg,tu yg jd rogol tu
yg pompuan tu suka2 ikut jantan tu g bersarapan watpe....xpasal2 jantan dua ekor tu dpt breakfast mkn apam...
 

zalnet

Super Active Member
Joined
Feb 13, 2006
Messages
5,155
Reaction score
286
Points
81
Adeh...rogol lg ~X(
 

Putra_Quezee

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Feb 7, 2008
Messages
1,287
Reaction score
19
Points
25
adeh... menjadi2 lak kes rogol sekarang nie... kerajaan patut gubal undang² dan hukuman yg setimpal kot untuk atasi masalah nie...
 

alonso

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
yg pompuan tu suka2 ikut jantan tu g bersarapan watpe....xpasal2 jantan dua ekor tu dpt breakfast mkn apam...
yg pompuan tu suka2 ikut jantan tu g bersarapan watpe....xpasal2 dia yg sarapan:eek::eek:
 
Sponsored Post
Top
Log in Register