BTC USD 62,425.7 Gold USD 1,768.85
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Abang bunuh adik kerana TV

wokyoh fx

Super Active Member
Joined
Aug 25, 2010
Messages
7,161
Reaction score
49
Points
70
ne_03.1.jpg

Ahmad menunjukkan lokasi kedua-dua anaknya bergelut sehingga menyebabkan si adik mati ditikam di Kampung Telaga Papan, Kemaman kelmarin. Gambar kecil Ruhil.


KUALA TERENGGANU – Perebutan siaran televisyen antara dua beradik di Kampung Telaga Papan, Kemaman malam kelmarin membawa padah apabila si adik ditikam mati oleh si abang.

Mangsa yang terbunuh dalam kejadian pada pukul 8 malam itu ialah Abdul Hisham Ahmad, 23.

Sebelum tragedi itu, Hisham dan abangnya yang berusia 37 tahun itu dikatakan sudah berselisih faham kerana berebut sebuah motosikal.

Pergaduhan itu bertambah buruk apabila dua beradik itu kemudian berebut siaran televisyen. Ketika bergaduh kedua-dua beradik itu kemudian bergelut menyebabkan si abang didakwa mencapai satu objek tajam dan menikam bahagian badan mangsa.

Isteri mangsa, Ruhil Amani Shaharuddin, 17, berkata, abang iparnya itu memarahi suaminya yang ketika itu sedang menonton televisyen kerana televisyen tersebut dibeli oleh abang iparnya.

“Ketika itu saya baru selesai sembahyang Maghrib dan saya lihat suami dan abang ipar bergelut. Saya kemudian minta tolong bapa mertua meleraikan pergelutan tersebut,” cerita Ruhil ketika dihubungi.

Berikutan itu, Ruhil memberitahu, bapa mertuanya, Ahmad Din, 59, yang semasa kejadian berada kira-kira dua meter dari tempat kedua-dua beradik itu bergelut memarahi abang iparnya.

Ikuti berita selanjutnya di akhbar Kosmo!
 
Sponsored Post

wokyoh fx

Super Active Member
Joined
Aug 25, 2010
Messages
7,161
Reaction score
49
Points
70
berebut siaran televisyen pun nak bunuh membunuh ke ?? cetek punya akal... :mad:
 

boyz371

CG Top Poster Club
ForexMart Fans
Joined
Aug 24, 2010
Messages
28,564
Reaction score
281
Points
131
sebab tv sanggup membunuh
 

sitoplasmat

Active+ Member
Joined
Jan 31, 2010
Messages
3,567
Reaction score
9
Points
25
bila dah marah, mcm tu la jadinya....saling menghormati satu sama lain...ak ada 1 tv lebih kat rumah org tua ak..klu bg free pun tak apa..tapi dah terlambat...
 

wokyoh fx

Super Active Member
Joined
Aug 25, 2010
Messages
7,161
Reaction score
49
Points
70
sebab tv sanggup membunuh

ni bukan sebab tv sebab siaran jer pun.. sorang nak tengok sitron indon sorang lg nak tgk hindi .. tak berbaloi langsung.. darah daging sendiri lak tu ..
 

hazmine

Active Member
Joined
May 26, 2008
Messages
2,095
Reaction score
2
Points
25
gunalah pvr ... record pastu tgk le kemudian. haihh.
 

rebellion

Legendary Member
Paid Membership
Joined
May 3, 2010
Messages
16,089
Reaction score
60
Points
135
ni bekok kes lain doh ni, tapi pah kat TV jadi kemuncok dia, berat nanang panah baran ni,
 

mazaziman

Active Member
Joined
Jul 27, 2011
Messages
1,705
Reaction score
3
Points
25
kalau sabit kesalahan, membunuh dengan niat, hukuman gantung jugak mamat neh
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register