BTC USD 37,924.8 Gold USD 1,791.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

A moi' tak pelat cakap Melayu, suka sambal belacan

GeeKaDoY

Active Member
Messages
2,014
Joined
Feb 12, 2008
Messages
2,014
Reaction score
439
Points
51
Contoh?

......................
Hensem do... - Johor
Hensem sial... - KL/Selangor
Hensem kot... - KL/Selangor
Hensem Siot... - KL/Selangor
Hensem gila... - KL/Selangor
Hensem Boh... - Sabah
Hensem baq hang.... - Kedah/Penang

Betul ka? ada lagi?
 
Sponsored Post

TXT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
333,467
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
333,467
Reaction score
17,849
Points
2,536
Awards
1
Hensem do... - Johor
Hensem sial... - KL/Selangor
Hensem kot... - KL/Selangor
Hensem Siot... - KL/Selangor
Hensem gila... - KL/Selangor
Hensem Boh... - Sabah
Hensem baq hang.... - Kedah/Penang

Betul ka? ada lagi?

Sabah tu hensem bah kan
Hensem boh mgkn la belah pantai timur
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
gemgemgemgemgem
Messages
98,985
Paid Membership
Top Poster #3
Joined
Jun 3, 2013
Messages
98,985
Reaction score
15,855
Points
2,066
Awards
1
Betul dah tu... deh apa maksuknya pulak...? belah pantai timur... deh deh deh... hihi

CMM slalu cakap deh deh

tn GeeKaDoy, aah betul dah yg tn TXT sebut tu, maknanya 'ye'.

pastu kena tengok konteks ayat

deh tu mcm memujuk,
contoh gini, nanti tn GeeKaDoy sms saya pasal info kes hari ni, boleh deh..

maksudnya, saya pujuk tn GeeKaDoy agar tuan boleh sms saya pasal info kes tu

maksud lain, please. or pretty please :D

ni campur sekali dengan gaya memujuk, perempuan kelate biasa buat mcm ni :)
 

GeeKaDoY

Active Member
Messages
2,014
Joined
Feb 12, 2008
Messages
2,014
Reaction score
439
Points
51
tn GeeKaDoy, aah betul dah yg tn TXT sebut tu, maknanya 'ye'.

pastu kena tengok konteks ayat

deh tu mcm memujuk,
contoh gini, nanti tn GeeKaDoy sms saya pasal info kes hari ni, boleh deh..

maksudnya, saya pujuk tn GeeKaDoy agar tuan boleh sms saya pasal info kes tu

maksud lain, pretty please :D

ni campur sekali dengan gaya memujuk, perempuan kelate biasa buat mcm ni :)
O... lelaki sejati tak leh guna la deh deh ni...?
Nanti jatuh kategori lelaki aw? :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 

TXT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
333,467
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
333,467
Reaction score
17,849
Points
2,536
Awards
1
tn GeeKaDoy, aah betul dah yg tn TXT sebut tu, maknanya 'ye'.

pastu kena tengok konteks ayat

deh tu mcm memujuk,
contoh gini, nanti tn GeeKaDoy sms saya pasal info kes hari ni, boleh deh..

maksudnya, saya pujuk tn GeeKaDoy agar tuan boleh sms saya pasal info kes tu

maksud lain, please. or pretty please :D

ni campur sekali dengan gaya memujuk, perempuan kelate biasa buat mcm ni :)

Ni ada lagi detail
Saya tak reti nak jelaskan
Nasib ada mek 😋
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
gemgemgemgemgem
Messages
98,985
Paid Membership
Top Poster #3
Joined
Jun 3, 2013
Messages
98,985
Reaction score
15,855
Points
2,066
Awards
1
O... lelaki sejati tak leh guna la deh deh ni...?
Nanti jatuh kategori lelaki aw? :ROFLMAO: :ROFLMAO:

tn GeeKaDoy, lelaki sejati pun guna jugak
sebab 'deh' ni loghat/slang pantai timur

cuma kena tengok konteks ayat
ada je nampak serius, takde masalah
perempuan pun guna sama mcm lelaki guna


cuma ada sesetengah perempuan ni dia perlebihkan sikit fungsi deh ni
dia campur dengan sifat manja sikit
 

TXT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
333,467
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
333,467
Reaction score
17,849
Points
2,536
Awards
1
O... lelaki sejati tak leh guna la deh deh ni...?
Nanti jatuh kategori lelaki aw? :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Laki pun boleh pakai
Tengok konteks ayat

Nanti deme g la kenal² dengan amoi ni deh
Contoh
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
gemgemgemgemgem
Messages
98,985
Paid Membership
Top Poster #3
Joined
Jun 3, 2013
Messages
98,985
Reaction score
15,855
Points
2,066
Awards
1
Ni ada lagi detail
Saya tak reti nak jelaskan
Nasib ada mek 😋
tn TXT, actually kena tengok konteks ayat
lelaki perempuan pantai timur gunanya dlm konteks sama
seperti mana yg tn TXT sebutkan tu


cuma ada sesetengah perempuan ni dia perlebihkan sikit 😅
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register