BTC USD 37,933.6 Gold USD 1,791.38
Time now: Jun 1, 12:00 AM

A moi' tak pelat cakap Melayu, suka sambal belacan

TXT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
333,467
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
333,467
Reaction score
17,849
Points
2,536
Awards
1
tn TXT, actually kena tengok konteks ayat
lelaki perempuan pantai timur gunanya dlm konteks sama
seperti mana yg tn TXT sebutkan tu


cuma ada sesetengah perempuan ni dia perlebihkan sikit 😅

Betul la bab memujuk tu
Tu salah satu jugak yang dipakai
 
Sponsored Post

RuthlessFairy

CG Top Poster Club
gem
Messages
27,815
Paid Membership
Joined
May 15, 2009
Messages
27,815
Reaction score
218
Points
128
takde lah ,,mmg do ( most probably dari perkataan bodo ) tu la ..
lau 'though' dipenghujung ayat,bermaksud 'anyway' ..
aku agakla ...

tapi, johor pun guna "tapi" kat hujung ayat.
 

RuthlessFairy

CG Top Poster Club
gem
Messages
27,815
Paid Membership
Joined
May 15, 2009
Messages
27,815
Reaction score
218
Points
128
Hensem do... - Johor
Hensem sial... - KL/Selangor
Hensem kot... - KL/Selangor
Hensem Siot... - KL/Selangor
Hensem gila... - KL/Selangor
Hensem Boh... - Sabah
Hensem baq hang.... - Kedah/Penang

Betul ka? ada lagi?
hellokkk weeyyyyy - pondan
 

Jedi

CG Top Poster Club
gem
Messages
48,526
Paid Membership
Top Poster #2
Joined
Feb 15, 2009
Messages
48,526
Reaction score
2,854
Points
261
Awards
1
Hensem do... - Johor
Hensem sial... - KL/Selangor
Hensem kot... - KL/Selangor
Hensem Siot... - KL/Selangor
Hensem gila... - KL/Selangor
Hensem Boh... - Sabah
Hensem baq hang.... - Kedah/Penang

Betul ka? ada lagi?


Cina sebut camtu?

Aku dah lama kot tak sembang dengan cina.
 

GeeKaDoY

Active Member
Messages
2,014
Joined
Feb 12, 2008
Messages
2,014
Reaction score
439
Points
51
Cina sebut camtu?

Aku dah lama kot tak sembang dengan cina.
Cina yang tak pelat cakap melayu lah... haha rare.

Cina yang tinggal kawasan melayu ja lau yang nak jadi camni pun... pergaulan hari2 dengan melayu.
 

TXT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
333,467
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
333,467
Reaction score
17,849
Points
2,536
Awards
1
Cina yang tak pelat cakap melayu lah... haha rare.

Cina yang tinggal kawasan melayu ja lau yang nak jadi camni pun... pergaulan hari2 dengan melayu.

Betul
Yang biasa bergaul dengan orang Melayu
Memang fasih dah
Silap² tak tahu pun dia Cina
 

akudotcom

CG Top Poster Club
gem
Messages
22,390
Top Poster #4
Joined
Jun 17, 2007
Messages
22,390
Reaction score
3,213
Points
261
Awards
1
Padu terok dokkk
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register