9 perkara yg tidak boleh dibincang dengan lelaki.

CG Sponsors




brozul

Super Active Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
8,469
Reaction score
28
Points
70
Bukan senang nak bina hubungan yang bahagia. banyak yanng anda mesti buat, termasuk dalam soal ini iaitu soal apa yang harus dan tidak harus diciritakan pada pasangan anda. Perkara ini juga akan menyusahkan diri anda juga ;

1.jangan ceritakan tentang lelaki lain yang dalam diam-diam mencintai korang.

2.membenci ibunye. memang lelaki pantang.

3.cerita tentang kecurangan yang anda buat belakang lelaki tu.

4.Jangan juga ceritakan tentang keburukan kawan baik lelaki tu. Kawan tu penting bagi mereka.

5. Jangan membanding-bandingkan dia dahulu dan sekarang , lagi-lagi tentang kegagahannya,- buruk padahnya

6.jangan buat dia patah semangat terhadap pekerjaan yg dia lakukan. sebaliknya cubalah bantu.

7.bercerai.Memang satu perkataan yang lelaki tidak boleh dengar. eloklah dhindarkan.

8.kalau anda pendapatan melebihinya, jangan la nak diperbesarkan, hal tersebut akan menyinggung perasaan dia.

9.bile berjumpa dengan teman lelaki lama, tak perlulah terlalu ghairah dan tak perlu ceritakan perasaan itu kepadanya.


mcm btul jek...:">
 
Sponsored Post

Kehidupan

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
semua saya boleh berbincang...

cuma tang membenci ibu je saya xleh terima....

tak baik woooo membenci ibu.....:(:)((
 

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
betul....aku sokong fakta2 nih...
 

BizClub

Super Active Member
Joined
Dec 26, 2005
Messages
7,034
Reaction score
157
Points
78
aku open minded xper...

pkai kaler apa..saiz apa pon leh bincang dgn aku ha ha....
 

brozul

Super Active Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
8,469
Reaction score
28
Points
70
nak kawin ngan saya,kena trima mak saya jugak!!
 
Sponsored Post
Top
Log in Register