8th Pesta Boling CG ~!

CG Sponsors




moneymaker3000

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 24, 2007
Messages
25,266
Reaction score
524
Points
176
Salam semua...CG Bowling Tournament datang lagi dengan lebey pembaharuan! Semua dijemput untuk join!​
:D

PESTA BOLING CG 2009
Jom Main Boling~!​

Tempat: ARL Powerbowl, Alamanda
Tarikh: 25 Januari 2009 (Ahad)
Jam : 1.00 petang (Sila hadirkan diri sebelum 12:30 tghari)
Total Lanes : 8
Bayaran : RM35
Total Game : 3
Handicap : 10 (lelaki), 25 (pompuan)


Peraturan/Syarat:

1)Semua orang boleh join - laki pompuan...bukan ahli CG pun bole.
2)Tiada had umur untuk join tourney suka2 ni.
3)SEMUA PEMAIN DILARANG MEMBAWA BOLA BOLING SENDIRI, TAPI KASUT BOLING OK, BOLE BAWA.

- Makanan/Minuman ringan akan disediakan.

HADIAH? Belum pasti nak bagi apa..mungkin cenderahati atau baucer free game/ baucer free meal Powerbowl Alamanda.


JUARA AKAN MEMBAWA PULANG PIALA PUSINGAN CG

Kepada yang Ingin Menyertai, sila bank in RM35 ke akaun di bawah:
Mohamad Ezal Abdul Razak
164182420759 (MBB)
[email protected]


:)cgrock :)cgrock :)cgrock

Yang Confirm Join:

1)Moneymaker3000
2)Nemo
3)Wadud
4)Hilal
5)Lyn
6)dollarsmagic
7)serwan
8)andy23
9)arrashidin
10)luttfi
11)qreemall
12)EQ1982
13)marlen83
14)onerich
15)mohdkhairul83
16)onbehalf
17)crixerity
18)zahiruddin
19)daviddol
20)
21)
 
Last edited:
Sponsored Post

building

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Apr 2, 2007
Messages
9,831
Reaction score
57
Points
70
ala.. aku kena gi pahang arr.. kalo x cambesh je layan boling dgn korang...
 

L.O.V.E

CG Top Poster Club
Joined
Jul 9, 2007
Messages
28,931
Reaction score
6
Points
120
macam nak join :eek::eek:
tapi malu masuk longkang je :eek::eek:
 

moneymaker3000

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 24, 2007
Messages
25,266
Reaction score
524
Points
176
macam nak join :eek::eek:
tapi malu masuk longkang je :eek::eek:
laa join la..pompuan dpt 25 handicap, sumer org score sama je sebab takde sape bole pakai bola boling sendiri :D
 

notrexdame

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 26, 2008
Messages
76,139
Reaction score
63
Points
525
Salam semua...CG Bowling Tournament datang lagi dengan lebey pembaharuan! Semua dijemput untuk join! :D

CG BOWLING TOURNEY
All Pros, No Newbies​

Tempat: ARL Powerbowl, Alamanda
Tarikh: 21 Disember 2008 (Ahad)
Jam : 1.00 petang (Sila hadirkan diri sebelum 12:30 tghari)
Total Lanes : 8
Bayaran : RM35
Total Game : 3
Handicap : 10 (lelaki), 25 (pompuan)

Peraturan/Syarat:

1)Semua orang boleh join - laki pompuan...bukan ahli CG pun bole.
2)Tiada had umur untuk join tourney suka2 ni.
3)SEMUA PEMAIN DILARANG MEMBAWA BOLA BOLING SENDIRI, KASUT BOLING SENDIRI ATAU SEBARANG PERALATAN UNTUK MEMBOLING.

- Makanan/Minuman ringan akan disediakan.

HADIAH? Belum pasti nak bagi apa..mungkin cenderahati atau baucer free game/ baucer free meal Powerbowl Alamanda.

:)cgrock :)cgrock :)cgrock

Yang Confirm Join:

1)Moneymaker3000
2)
3)
oooo..futsal xnak join :p:p:p:p:p
 
Sponsored Post
Top
Log in Register