70,000 pelajar Iran sedia jadi pengebom berani mati

CG Sponsors




Nak X pegi kat palestin nak berjuang menentang israel


  • Total voters
    0
  • Poll closed .

AshFaQue

Active+ Member
Joined
Aug 10, 2008
Messages
3,262
Reaction score
27
Points
30
Teheran-Lebih 70000 pelajar iran menawar diri untuk melancarkan serangan bom berani mati terhadap israel.
Kumpulan pelajar dan satu kumpulan ulama melancarkan kempen pendaftaran untk menjadi pengebom berani mati minggu lalu dan meminta kerajaan membenarkan mereka bertindak.
Dlm surat terbuka kepada Mahmoud Ahmadinejad, pelajar terbabit berkata, mereka mahu ke Gaza dan meminta kebenaran kerajaan untuk bertindak demikian-AP
Ha, berani ke kita semua????Siapa yg nak Join.....saya mmg nak Join klu ade peluang......
 
Sponsored Post

moneymaker3000

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 24, 2007
Messages
25,255
Reaction score
516
Points
176
patutnye mintak kat kerajaan iran tu, senapang dan segala kelengkapan utk pegi berperang, bukannye gi sane utk letupkan diri
 

tapirbawaklori

Super Active Member
Joined
Oct 24, 2007
Messages
8,149
Reaction score
207
Points
73
dasat...meremang bulu roma aku...Ahmanijedad sorang pemimpin yang zuhud....

bagi dorang yg berani mati ni senjata...perang...jgn bom diri..nanti takleh bunuh ramai org....
 

elegan

Active Member
Joined
Nov 10, 2008
Messages
1,421
Reaction score
1
Points
25
ni br btl...jgn ckp je ...bt xbrni...

mg Allah melindungi Islam seluruhnye...
 

baim

Active+ Member
Joined
Jan 22, 2007
Messages
3,214
Reaction score
18
Points
25
Ha, berani ke kita semua????Siapa yg nak Join.....saya mmg nak Join klu ade peluang......
fuh.. ni anak didik amrozi ker?? :D:D
aku x berani beb, x cukup lg amal.
 

justeayoes

Active Member
Joined
Jan 2, 2009
Messages
1,808
Reaction score
5
Points
25
nape nak kene jadi pengebom berani mati
dah xde senjata ker..
duit belion2 wat per..:mad::mad:
 

sedanfx

InstaForex Official, Introducing Broker
Platinum Member
Joined
May 31, 2007
Messages
6,354
Reaction score
193
Points
78
nk tanya pengebom berani mati tu mati syahid ke? sb dia tidak berperang, mcm pegi bunuh diri je ??? baik berperang sampai mati..
 

chai

Banned
Joined
Jan 20, 2008
Messages
2,251
Reaction score
0
Points
20
nape nak kene jadi pengebom berani mati
dah xde senjata ker..
duit belion2 wat per..:mad::mad:


kete kebal ker...kapal terbang pengebom ker...janji yng power2 lah
kasi hilang israel tu.:(scam:(scam:(scam
 
Sponsored Post
Top
Log in Register